اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

24. بهمن 1395 - 8:55   |   کد مطلب: 23884
رئیس ستاد انتخابات همدان:
اجرای قانون ملاک برگزاری انتخابات است
رئیس ستاد انتخابات استان همدان گفت: اجرای قانون معیار اصلی برگزاری انتخابات است.
 رئیس ستاد انتخابات همدان

به گزارش صبح الوند به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان همدان، محمدابراهیم الهی تبار روز شنبه در دومین نشست ستاد انتخابات استان همدان گفت: علت محور و ملاک قرار گرفتن قانون، جامعیت آن است.

 

وی یادآوری کرد: عمل به قانون در انتخابات گذشته موجب شد که این استان در تمام شاخص ها برتر شناخته شود به گونه ای که پس از برگزاری انتخابات موردی شکایت از روند اجرای انتخابات وجود نداشت.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان تصریح کرد: دست اندرکاران انتخابات مکلف به اجرای انتخابات در راستای حقوق شهروندی و دیدگاه های رئیس جمهوری و دولت هستند ضمن اینکه ابلاغ سیاستهای کلی انتخابات از سوی مقام معظم رهبری تقویت کننده روند اجرای این دوره از انتخابات شد.

 

الهی تبار افزود: رویکرد کلی مجریان انتخابات برگزاری یک انتخابات سالم، شفاف، دخالت نکردن کسانی که مجاز نیستند و تشویق به حضور در پای صندوق های رای با هدف شکل گیری انتخابات حداکثری به عنوان نماد جمهوریت نظام ، است.
وی خواستار استفاده از همه ظرفیتهای این استان در انتخابات به عنوان فرایندی ملی شد و بر تکلیف همه دستگاهها در این زمینه تاکید کرد.

 

وی اضافه کرد: با توجه به اهمیت فرایند آموزش در انتخابات، از افراد با تجربه در زمینه آموزش استفاده شده چون معتقدیم به هر میزان در زمینه آموزش هزینه شود هزینه های انتخابات کمتر می شود.

 

 

** تقدیر از حضور مردم همدان در راهپیمایی 22 بهمن

 

معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان با تقدیر از حضور مردم در برنامه های دهه مبارک فجر و راهپیمایی 22 بهمن گفت: با وجود ریزش برف و برودت هوا اقشار مختلف مردم با شور و نشاط و به همراه خانواده در این آیین شرکت کردند.

 

الهی تبار اضافه کرد: در کنار اقشار مختلف مردم، جریانات مختلف سیاسی نیز در این راهپیمایی حضور داشتند و نمادی از وحدت و انسجام ملی را رقم زدند.

 

وی یادآوری کرد: ملت ایران در این روز ثابت کردند که هر زمان تهدیدی متوجه کشور شود همه به میدان می آیند و پاسخ مناسبی به دشمنان این نظام می دهند.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان اظهارکرد: رئیس جمهوری ایران نیز در روز گذشته در سخنرانی 22 بهمن پیام این ملت را به گوش جهانیان رساند همچنین بخشی از دستاوردهای دولت تدبیر و امید که با وجود تنگناهای مالی با تدبیر دولت و با استفاده از همه ظرفیتهای موجود حاصل شده را برای مردم بیان کردند.

 

الهی تبار تاکید کرد: دهه فجر امسال، کشور ایران به یک کارگاه طرح های عمرانی و تولیدی تبدیل شده بود و طرح های متعددی بهره برداری شد.

 

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در تاریخ جمعه 29 اردیبهشت 1396 برگزار می شود.

 

انتهتي پيام

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان