اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

24. بهمن 1395 - 17:59   |   کد مطلب: 23890
کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: شامگاه یکشنبه به تدریج با افزایش ابر، ریزش برف و در مناطق جنوبی استان بارش باران و گاهی وزش باد پیش بینی می شود.
آسمان همدان

به گزارش صبح الوند، نادر پیرتاج روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: آسمان استان همدان تا 24 ساعت آینده نیمه ابری، در برخ از نقاط گاهی مه آلود و بارش باران و ریزش برف همراه است و این وضعیت تا روز دوشنبه ادامه دارد.
وی اضافه کرد: روز سه شنبه بارش ها به صورت موقت پراکنده است و روز چهارشنبه با تقویت موج بارندگی شاهد ریزش برف در استان همدان خواهیم بود.

 

وی ادامه داد: در مدت بارش ها در محورهای ارتباطی استان همدان احتمال مه آلودگی، کولاک برف، لغزندگی و یخ زدگی پیش بینی می شود و روز چهارشنبه وزش باد نیز افزایش می یابد.

 

پیرتاج گفت: میزان ریزش برف 24 ساعت گذشته در همدان و رزن 6 تا هشت سانتی متر گزارش شده و سایر مناطق میزان ریزش برف یک تا چهار سانتی متر به ثبت رسیده است.

 

وی ادامه داد: کمینه دمای هوای همدان در 24 ساعت گذشته چهار درجه سانتیگراد زیر صفر و بیشینه دمای این شهر 6 درجه سانتیگراد بالای صفر گزارش شده است.

 

به گفته وی گرمترین نقطه استان در 24 ساعت گذشته فامنین با هفت درجه سانتیگراد بالای صفر و سردترین نقطه استان رزن با پنج درجه سانتیگراد زیر صفر به ثبت رسیده است.

 

پیرتاج ادامه داد: در طول فعالیت سامانه بارشی دمای روزانه بین چهار تا 6 درجه سانتیگراد کاهش می یابد اما دمای شبانه به علت ابری بودن کاهش نخواهد داشت.

 

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه های مرتفع، رودخانه ها و پستی و بلندی های زیاد به شدت متغیر است، این استان زمستان های سرد، پر برف و باران و تابستان های معتدل دارد.

 

 

انتهاي پيام

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان