اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

26. بهمن 1395 - 23:31   |   کد مطلب: 23933
فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: طرح مطالعاتی«ظرفیت گردشگری اسداباد» در سال آینده با تامین اعتبار موردنیاز اجرا می‌شود.
طرح مطالعاتی «ظرفیت گردشگری اسدآباد» سال آینده اجرا می‌شود

به گزارش صبح الوند به نقل از مهر، حسین افشاری ظهر سه‌شنبه در جلسه خدمات سفر شهرستان اسدآباد، با بیان اینکه شهرستان اسدآباد پتانسیل‌های بسیاری در راستای توسعه گردشگری دارد، اظهار داشت: پتانسیل‌های گردشگری باید از طریق اداره میراث فرهنگی و گردشگری و انجام طرح های مطالعاتی مطرح شود.

 

وی افزود: با تهیه طرح مطالعاتی از طریق مشاور در سال آینده و واگذاری زمین از طریق منابع طبیعی برای ساخت و احداث هتل آپارتمان در چشم‌انداز زیبای گردنه اسدآباد، طرح خوبی در راستای جذب گردشگر اجرا خواهد شد.

 

فرماندار اسدآباد با تاکید بر استفاده از ظرفیت و پتانسیل گردنه اسدآباد در راستای جذب مسافر، عنوان کرد: ایجاد پیست اسکی برای ورزش‌های زمستانی یکی از جمله این قابلیت‌های گردنه است.

 

وی تصریح کرد: از فرصت گذرگاه بودن و در محل بزرگراه قرار گرفتن شهر اسدآباد نیز باید نهایت استفاده را کرد.

 

افشاری با اشاره به در پیش بودن تعطیلات نوروزی و موقعیت شهراسدآباد، بیان کرد: باید با ایجاد مکان‌های مناسب برای ارائه و فروش محصولات و سوغات اسدآباد و شهرستان‌های دیگر در مسیرهای خروجی شهر و ایجاد محیطی بانشاط برای مسافران نوروزی، امکان درآمدزایی را برای برخی از همشهریان فراهم آوریم.

 

وی با بیان اینکه برای ارائه و فروش محصولات شهرستان نیاز به ایجاد مجتمع‌های چند میلیاردی نیست، عنوان کرد: برپاکردن بازارچه با برنامه‌های هدایت شده در این راستا از نقش موثری در نشاط مسافران برخوردار خواهد بود.

 

فرماندار اسدآباد تاکید کرد: وجود مسافر و جذب مسافر در هرشهری از نقش مهمی در راستای ارتقاء درآمد شهروندان و ایجاد اشتغال برخوردار خواهد بود.

 

وی بیان کرد: تامین محل اسکان مسافران اولین نیاز در راستای جذب مسافر در تعطیلات نوروزی است.

 

افشاری افزود: مراکز اسکان آموزش و پرورش شهرستان در سال گذشته ۳۰۰ مسافر نوروزی را در مدارس شهرستان اسکان داده که امسال با وارد مدار کردن مدارس سطح شهر می‌توان این ظرفیت را به هزار نفر افزایش داد.

 

وی با تاکید بر اطلاع‌رسانی‌های لازم در ورودی وخروجی شهر به مسافران دررابطه با اماکن و مکان‌های گردشگری شهر اسدآباد و بخش پیرسلمان٬ عنوان کرد: معرفی جاذبه‌های دو روستای هدف گردشگری ملحمدره و حبشی به مسافران نوروزی لازم است.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان