اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

28. بهمن 1395 - 19:34   |   کد مطلب: 23963
مسؤول سازمان فضاي مجازي سراج در استان همدان خبر داد
شركت همدان در چهارمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی
مسؤول سازمان فضاي مجازي سراج در استان همدان گفت: همدان در چهارمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی در تهران شركت كرد.
مسؤول سازمان فضاي مجازي سراج در استان همدان خبر داد

به گزارش صبح الوند، محمد یعقوبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به برگزاری چهارمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی در تهران اظهار کرد: در این نمایشگاه که در بوستان «گفت‌وگو» برای بازدید علاقه‌مندان دایر شده است، تعدادی از مجموعه‌های بومی استان همدان نیز حضوری فعال دارد.

 

وی گفت: در این نمایشگاه 300 غرفه با بخش‌های پایگاه‌های اینترنتی، فناوری‌های نوین اطلاعاتی، دیجیتال و نرم‌افزارهای تلفن همراه، بازی های رایانه ای و بخش بین‌الملل در معرض دید عموم مردم قرار دارد.

 

مسؤول سازمان فضای مجازی سراج در استان همدان با اشاره به ایجاد کلینیک سلامت ذهنی فضای مجازی در این نمایشگاه گفت: هدف از این کار ارائه آموزش‌های لازم به بازدیدکنندگان از نحوه حضور در فضای مجازی و کنترل رفتار در فضای مجازی است.

 

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه تا 29 بهمن از ساعت 10 تا 20 آماده بازدید علاقه‌مندان است، اظهار داشت: حضور همدان در این نمایشگاه نشان از ظرفیت قابل توجه این استان در بخش فضای مجازی دارد

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان