اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

2. اسفند 1395 - 22:21   |   کد مطلب: 24015
بخش «نگاه شما» برای ارائه و معرفی «نگاه» مخاطبان «تابناک» به همه موضوعات است. هر مخاطب «تابناک» می‌تواند با مد نظر قرار دادن شرایط همکاری با این بخش، «نگاه» خود را ارسال کند تا در معرض دید و داوری دیگر مخاطبان قرار گیرد.

به گزارش صبح الوند به نقل از تابناک، موضوع تاخیر در حقوق و دستمزد مستمری بگیران و بازنشستگان نهاد های دولتی و غیر دولتی به رویه معمول در سال های اخیر تبدیل شده است .

 

در آستانه سال جدید و با وجود هزینه های مضاعف درخانواده ها، متاسفانه هنوز هم تعداد بسیار زیادی از اقشار بازنشسته کشوری و لشکری نمی توانند حقوق ماهیانه خود را سر موعد دریافت نمایند .

 

نمونه این بد عهدی ها که فشار زیادی به خانواده ها تحمیل می کند ،تاخیر در پرداخت حقوق بهمن ماه بازنشستگان نیروهای مسلح است که باعث انتقاد این قشر فداکار نسبت به این موضوع شده است.

 

حدود سه سال است که بازنشسته شده ام و منبع درآمد دیگری غیرازحقوق ماهیانه ندارم .در صورت ادامه این روند برای بار چندم شرمنده اعضای خانواده می شوم. از مسئولین تقاضای رسیدگی جدی دارم.

انتهای پیام/

دیدگاه‌ها

ببین دولتی که معیشت مردم رو شعار میداد چجوریه برنج که کیلو 14000 تومان کرده کوشت رو دوبرابر گرده حقوق هم که هر وقت همه کاراش تمام شد میده خدا لعنت کنه برخی مسئولین رو با این بر نامه که برای ملت درست کردند غصه نخورید تورم تک رقمیه
بخدا دانشجومون مونده بی خرجی به دادمردم برسید این وضع حقوق بگیر وای به حال بقیه سزاوار رزمنده ای که هشت سال تو جبهه پوتین پاش کرده برای دفاع از مملکتش الان حقوقش به 2 میلیونم نمیرسه بااینهمه فشاراقتصادی وبدبختی همین حقوق کم هم چهارروز پرداخت نشده..بازنشسته پس اندازی نداره..حقوق نجومی مال شما حقوق بخور نمیر برای مردم متستضعف بدبخت ...فقر داره مردم از بین میبره کجا اقایون سیر میکنن.......اینهمه پول نفت کجا میره؟؟؟؟؟اینه عدالت علی بخدا علی اینطور نبود اینطور حکومت نکرد با دشمنش هم به نیکویی رفتار میکرد همه چی شده خفقان ..نمیشه حرف زد اگر توان اداره ندارید مملکت کنار برید شاید شاید اینها همه سیاه نمایی برای فشار روی اقا ی روحانی مردم خیلی هوشیارن خیلی زمان اینطور نیر نگها گذشته..شاید کسانی هستند در سازمان که عمدا کاری میکنن مردم ناراضی تر بشن که با نزدیکی انتخابات اقای روحانی رای نیارن ...ولی ملت خیلی اگاهه...خیلی عین همون پیامکی که قبلا اردیبهشت فرستادن وبعد گفتن شخصی فرستاده درجریان نبودن...بخدا مردم کارو یکسره میکنن ازماکه برای دفاع از مملکت جنگیدیم این وضعمون!! رسیدیم به اینجا ....وای به حال بقیه .........شماهم چاپ کردید نکردید فقط به خداپناه میبریم به داد مردم کسی نمیرسه

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان