اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

3. اسفند 1395 - 7:40   |   کد مطلب: 24025
معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان خبر داد:
گردهمایی اصحاب فرهنگ و هنر استان همدان برگزار می شود
گردهمایی اصحاب فرهنگ و هنر استان همدان با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.
گردهمایی اصحاب فرهنگ و هنر استان همدان

به گزارش صبح الوند، معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در این‌باره گفت: آقای کاراندیش، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی روز چهارشنبه ٤ اسفندماه به همدان سفر می‌کند.

فروتن با بیان اینکه برنامه‌های مختلفی در این روز اجرا خواهد شد؛ افزود: گردهمایی اصحاب فرهنگ و هنر استان همدان از جمله این برنامه‌هاست و مقرر شده نمایندگان انجمن‌ها، اتحادیه‌ها، مطبوعات، هنرمندان شهرستان‌هاو... در این برنامه به بیان مشکلات و دیدگاه‌های خود بپردازند.

معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خاطرنشان کرد: افتتاحیه طرح گسترش برنامه‌های حوزه فرهنگ رضوی در طول سال، «رایحه رضوی» دیگر برنامه‌ای است که با حضور مقامات کشوری و استانی، روز چهارم اسفندماه در همدان برگزار خواهد شد.

فروتن افزود: مدیرعامل بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) و مدیران مناطق هشت‌گانه فرهنگ و ارشاد اسلامی از مهمانان ویژه این مراسم هستند.

وی تصریح کرد: مراسم افتتاحیه «رایحه رضوی» از ساعت ١٦ تا ١٨ در مجتمع فرهنگی هنری بوعلی سینای همدان برگزار می‌شود و تجلیل از خادمان برتر حوزه فرهنگ رضوی کشور از برنامه‌های اصلی این همایش است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان