اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

10. اسفند 1395 - 23:23   |   کد مطلب: 24139
فرمانده بسیج دانشجویی استان همدان گفت: بنا به دلایلی برگزاری کنگره شهدای دانشجوی استان به تعویق افتاده و در سال آینده برگزار می‌شود.
کنگره شهدای دانشجوی همدان سال آینده برگزار می‌شود

به گزارش صبح الوند، طیب فریادرس در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان اظهار داشت: بنابر دلایلی زمان برگزاری کنگره بزرگداشت شهدای دانشجوی استان تغیر کرده و در سال آینده برگزار می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر تمامی جشنواره‌ها و مسابقات مربوط به این کنگره در حوزه‌ها و رشته‌های مختلف ورزشی، فرهنگی و علمی توسط نهادهای متولی آن برگزار شده که از برگزیدگان آنها در اختتامیه کنگره تقدیر به عمل می‌آید.

فرمانده بسیج دانشجوئی استان درباره تاریخ برگزاری این یادواره گفت: زمان برگزاری کنگره بزرگداشت 150 شهید دانشجوی استان همدان در اردیبهشت ماه سال آینده مشخص می‌شود.

وی درباره اعزام دانشجویان به اردوهای راهیان نور نیز بیان کرد: اعزام کاروان‌های راهیان نور استان از 13 اسفندماه شروع شده و تا 28 اسفند نیز ادامه می‌یابد.

فریادرس عنوان کرد: 3هزار و 300 نفر از دانشجویان دانشگاه‌های سراسر استان اسفندماه امسال به اردوهای راهیان نور در مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند که این مقدار نسبت به سال گذشته رشد قابل توجهی داشته است.

وی با اشاره به اعزام 500 دانشجوی استان به اردوهای راهیان نور غرب کشور نیز ابراز کرد: اردوهای راهیان نور فرصت مناسبی است تا دانشجویان با معارف دفاع مقدس و ایثار رزمندگان از نزدیک آشنا شده و این فرهنگ به آنها انتقال یابد.

فرمانده بسیج دانشجوئی همدان اظهار داشت: فرهنگ دفاع مقدس همان گونه که عامل پیروزی مردم در 8 سال جنگ تحمیلی شد می‌تواند هم اکنون نیز به عنوان راهحل مشکلات کشور مورد استفاده قرار گیرد.

وی تصریح کرد: فرهنگ دفاع مقدس ضامن آینده و پیشرفت کشور است به همین دلیل نیز باید این فرهنگ عظیم توسط اردوهای راهیان نور به جوانان و نسل آینده انتقال یابد.

فریادرس افزود: لازم است جوانان و دانشجویان با حضور در اردوهای راهیان نور حاضر شده تا ضمن آشنایی با معارف دفاع مقدس ، راه شهدا را در کشور ادامه دهند.

وی بیان کرد: اردوهای زیارتی راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور با همکاری دانشگاه‌های سراسر استان و بسیج دانشجوئی در حال برگزاری است که امیدوارم به خوبی برگزار شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان