اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

13. اسفند 1395 - 22:40   |   کد مطلب: 24168
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: واردات کالای قاچاق لطمه بزرگ به انسانیت، انقلاب و کشور است.
امام جمعه همدان:

به گزارش صبح الوند به نقل از ایرنا، آیت الله غیاث الدین طه محمدی در خطبه های این هفته نماز جمعه همدان افزود: عده ای برای رسیدن به درآمد نجس، اقدام به واردات قاچاق کالا می کنند و این شیوه لطمه ای به تولید داخلی و بیکاری است.

وی اضافه کرد: عده ای به خاطر رسیدن به پول کثیف ناشی از کالای قاچاق صدها تن را بیکار می کنند و عامل تعطیلی تولیدها می شوند.

وی با قدردانی از سربازان گمنام امام زمان (عج) و نیروی انتظامی برای متلاشی کردن 400 باند مخوف کالای قاچاق، گفت: دعا می کنیم قاچاقچیان کالا و این افراد نادرست هدایت شوند.

آیت الله طه محمدی افزود: عده ای مواد به درد نخور و بی کیفیت سایر کشورها را برای استفاده مردم به کشور وارد می کنند در حالیکه بهترین اجناس تولید داخلی روی دست تولیدکننده می ماند.

 

** ناتوی عربی مبارک صهونیست باشد

نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان در بخشی دیگر از خطبه های امروز نماز جمعه همدان با اشاره به ادعای نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس گفت: تشکیل ناتوی عربی در مقابل ایران اسلامی، مبارک نخست وزیر کثیف صهیونیست باشد.

آیت الله طه محمدی افزود: آنهایی که تفکرشان مکتب اهل بیت (ع) نبود حالا باید زیر علم رژیم اسرائیل باشند چرا که دولت های عربی از یهودی ها هم بدتر هستند.

وی با اشاره به سفر وزیر خارجه آل سعود به کشور عراق بیان کرد: اینها پنج سال است که داعش را تروریست نمی دانستند و اکنون که رسوا شده اند، می گویند این ها تروریست هستند.

آیت الله محمدی اظهار کرد: اکنون هم در حال حمایت از داعش هستند اما به این خفت و رسوایی رسیدند که به ناچار، تروریست بودن داعشیان را اعتراف کنند.

 

** قرض جایگزین تسهیلات بانکی شود

وی در خطبه های امروز از خیران خواست تا نسبت به کمک مالی به عنوان قرض به نیازمندان به ویژه جوانان توجه جدی داشته باشند.

امام جمعه همدان افزود: امروزه مردم برای دریافت تسهیلات بانکی باید نزدیک به 2 برابر آن را بازگردانند در حالیکه خیران می توانند این تسهیلات را در قالب کمک مالی و به صورت قرض بدون بهره پرداخت کنند.

وی بیان کرد: قرض دادن به مردم باعث می شود تا آنها برای دریافت تسهیلات با سود تعیین شده مراجعه نکنند

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان