اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

15. اسفند 1395 - 13:49   |   کد مطلب: 24193
فرماندار همدان از اختصاص 170 میلیون تومان جهت تجهیز پایگاه اسکان فرهنگیان شهرستان خبر داد.
 اختصاص 170 میلیون تومان اعتبار جهت تجهیز اسکان فرهنگیان

به گزارش صبح الوند، علی تعالی در شورای آموزش و پرورش شهرستان همدان  ضمن بیان اینکه اقدامات خوبی در زمینه تجهیز مدارس انجام گرفته است گفت: میزان اعتبار مورد نیاز تجهیز و تعمیر سیستم گرمایشی و سرویس های بهداشتی مدارس در برنامه ریزی اختصاص بودجه سال آتی گنجانده خواهد شد.

 

وی همچنین از افتتاح آبرومندانه ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان ابراز خرسندی نمود.

 

علی تعالی گفت: در خصوص فرهنگ سازی در  مقوله ترافیک شهری همدان تلاش های زیادی شده است و در حال حاضر با اصلاح هندسی برخی معابر و خیابانهای اصلی تا حدودی نظم در شهر ایجاد شده است.

 

 

وی ابراز کرد : این در حالی است که در برخی خیابانها همانند میدان آرامگاه بوعلی سینا رعایت امور ترافیکی توسط رانندگان و عابرین انجام نمی گیرد.

 

*اکثر مدارس غیردولتی جانمایی مناسبی ندارند

 

فرماندار همدان مکان نامناسب برخی مدارس غیر دولتی را سبب ساز ایجاد ترافیک در آن محل ها دانست و گفت: به منظور کاهش تصادفات و کم شدن بار ترافیک در ساعات خاص عبور و مرور دانش آموزان لازم است تا جانمایی خوبی برای این مدارس انجام گیرد.

 

وی اظهار کرد: به غیر از مدارس برخی مراکز دیگر مانند: برخی مراکز درمانی ازجمله مرکز درمانی شیخ الرئیس در چهارراه خواجه رشید و برخی مراکز تجاری سبب ساز ایجاد ترافیک هستند که لازم است ضابطه مند عمل نمایند.

 

وی اظهار کرد : هفته ای نیست که از ترافیک بوجود آمده در مقابل مرکز درمانی شیخ الئیس به فرمانداری شکایت نباشد که به همین دلیل اخطارهای پلمب هم به این مرکز داده شد اما بخاطر آنکه در حال ساخت مرکز درمانی جدید در جای دیگر هستند فعلا برای نقل مکان به آنان مهلت داده شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان