اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

28. اسفند 1395 - 19:38   |   کد مطلب: 24377
فرماندار همدان از آغاز ثبت‌ نام کاندیداهای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر همدان همزمان با سراسر کشور از 30 اسفندماه سال جاری خبر داد و گفت: 10 اکیپ کار ثبت‌ نام را انجام می‌دهند.
فرماندار همدان خبر داد

به گزارش صبح الوند، علی تعالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: ثبت‌نام از کاندیداهای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر همزمان با سراسر کشور از 30 اسفندماه سال جاری آغاز می‌‌شود.

 

وی ضمن اعلام آمادگی فرمانداری همدان برای آغاز ثبت‌ نام‌ها تصریح کرد: جلسه اخذ سوء پیشینه توسط داوطلبان از سوی نیروی انتظامی و دستگاه‌های مربوطه را برگزار شده تا ثبت‌نام‌ها انجام شود.

 

فرماندار همدان با بیان اینکه 10 اکیپ در فرمانداری همدان کار ثبت‌ نام کاندیداهای شورای شهر را دارند، افزود: ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات شورای شهر همدان تا ششم فروردین ماه ادامه دارد.

 

وی با اشاره به اینکه پس از ثبت‌ نام به مدت 10 روز بررسی وضعیت داوطلبان و تعیین صلاحیت‌ها انجام خواهد شد، گفت: هیأت اجرایی انتخابات شورای شهر همدان روز گذشته تشکیل شد و معتمدان نیز حضور داشتند.

 

تعالی با بیان اینکه هیأت‌های نظارت و بازرسی در فرمانداری مستقر هستند و وظایف خود را انجام می‌دهند، خاطرنشان کرد: تلاش می‌‌کنیم با کمک رسانه‌ها حضور مردم در انتخابات گسترده بوده و زمینه مشارکت حداکثری همه مردم را بیش از گذشته فراهم کنیم.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان