اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

15. فروردين 1396 - 23:50   |   کد مطلب: 24546
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان همدان:
سد «اکباتان» همدان اردیبهشت ماه سرریز می‌کند
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان همدان از احتمال سرریز سد اکباتان همدان در اردیبهشت ماه خبر داد و گفت: با ادامه روند بارش و ذوب برف کوه‌ها، سد اکباتان اوایل اردیبهشت ماه سرریز خواهدکرد.
سد «اکباتان» همدان اردیبهشت ماه سرریز می‌کند

به گزارش صبح الوند، مرتضی عزالدین در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه میزان ورودی آب به سد اکباتان همدان ۶۷۰۰ لیتر در ثانیه و خروجی آن برای مصرف شرب ۳۰۰ لیتر در ثانیه است، گفت: در حال حاضر میزان ذخیره سد ۲۱ میلیون مترمکعب است.

وی از احتمال سرریز سد اکباتان همدان در اردیبهشت ماه خبر داد و گفت: با ادامه روند بارش و ذوب برف کوه‌ها، سد اکباتان اوایل اردیبهشت ماه سرریز خواهدکرد.

عزالدین با بیان اینکه سد ۴۵ میلیون مترمکعبی کلان در شهرستان ملایر سرریز کرده است، عنوان کرد: میزان ورودی آب به سد سرابی تویسرکان نیز یک هزار لیتر در ثانیه است و در حال حاضر ۸ میلیون متر مکعب ذخیره دارد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان همدان با بیان اینکه از ابتدای سال آبی جاری تا کنون، ۳۲۰ میلی متر بارندگی در همدان ثبت شده است، عنوان کرد: بارش باران در همدان نسبت به میانگین بلندمدت با ۲۷۱ میلی متر، ۱۸ درصد افزایش دارد اما نسبت به سال قبل ۴.۳ درصد کاهش نشان می دهد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان