اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

17. فروردين 1396 - 9:57   |   کد مطلب: 24564
رییس اتاق اصناف همدان خبر داد:
افزایش 20 درصدی فعالیت صنفی بازار در ایام نوروز
رییس اتاق اصناف همدان از افزایش 20 درصدی فعالیت صنفی بازار همدان در ایام تعطیلات خبر داد و گفت: تمام تلاشمان این هست که در بین اصناف در ایام تعطیلی فضایی ایجاد کنیم که مسافرین بتوانند از فضای صنفی و اقتصادی شهر استفاده لازم را ببرند.
افزایش 20 درصدی فعالیت صنفی بازار در ایام تعطیلات

به گزارش صبح الوند، حمیدرضا فرسایی در گفتگو با خبرنگار صبح الوند  با اشاره به فعالیت بازار صنفی همدان در ایام تعطیلات نوروز گفت: امسال نسبت به سال گذشته بالاخص با توجه به ظرفیت پیاده راه بوعلی و همکاری شهرداری منطقه یک توانستیم واحدهای صنفی را فعال نگه داریم.

 

 

رییس اتاق اصناف همدان با بیان اینکه  امسال 20 درصد افزایش فعالیت صنفی بازار را نسبت به سال گذشته داشتیم گفت: امسال همه تلاش این بود که این اتفاق بیفتد و ما خیلی خوشبین هستیم که سالهای آتی این درصد افزایش پیدا  خواهد کرد و روند رو به رشد این فضا را داشته باشیم  و مسافرین بتوانند از فضای صنفی و اقتصادی شهر استفاده لازم را ببرند.

 

*سامانه 1000127 خوش درخشید

وی با اشاره به افزایش بازرسی ها از 15 اسفند تا 15 فروردین از واحدهای صنفی گفت: امسال خوشبختانه سامانه 1000127 ما بسیار خوش درخشید طوری که مسافر و گردشگرهایی که به شهر ما آمده بودند از ما می پرسیدند که آیا این سامانه برای استان ما است و از استانهای خودشان برای ما پیامک ارسال می کردند.

 

*انجام روزانه 100 بازرسی از واحدهای صنفی

فرسایی با اشاره به اینکه روزانه  100 بازرسی از واحدهای صنفی صورت گرفته است گفت: ما نزدیک پنجاه پیامک در روز و پنجاه بازرسی هم در کنار آن به صورت  راسته ای و موردی  از بازار داشتیم و نظارتمان را بر روی حوزه های مختلف همانند میوه، مرغ وماهی ،سالن پذیرایی ها، نانوایی ها و موارد مشابه انجام می دادیم.

 

وی اظهار کرد: با توجه به بازرسی ها آن چیزی که از آمارها در  دست ما هست این می باشد  که ما کمترین پرونده را به تعزیزات فرستادیم چون خیلی از موضوع ها را همان جا بین شاکی و متشاکی توانستیم حل و فصل کنیم .

 

رییس اتاق اصناف همدان تصریح کرد: خوشبختانه تیم های مختلفی با تعزیزات جکومتی  و بهداشت در زمینه کالاهای قاچاق و موارد مشابه داشتیم و  بعضا در مواردی  که نیاز به حضور دوستان در حوزه های تخصصی داشتیم از انها کمک می گرفتیم.

 

وی در خصوص بحث توزیع میوه پایان سال نیز گفت: در بحث توزیع میوه پایان سال هم تا 12 فروردین توزیع میوه راداشتیم که هم کیفیت میوه ها بسیار عالی و هم اتحادیه میوه و تره بار ما خیلی خوب عمل کردند.

 

فرسایی تصریح کرد: شرکت تعاونی های روستایی و جهاد هم در کنار مجموعه توانستند میوه های مناسب و متعادل قیمتی  را در بین مردم توزیع کنند.

 

*کنترل قیمت مرغ در بازار

وی در خصوص مدیریت قیمت مرغ گفت: ما اولین استان بودیم که قیمت مرغ نزدیک به 1200 تومان زیر قیمت کل استانهای اطراف در ایام تعطیلات به فروش برسانیم و علی رغم  بحث آنفولانزای مرغی توانستیم  در  این  مدت با قیمت های مناسب بازار را کنترل و نظارت و مرم را راضی نگه داریم.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان