اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

20. فروردين 1396 - 8:40   |   کد مطلب: 24599
معاون برنامه ريزي و امور عمراني فرمانداري همدان:
افزايش 48 درصدي بازديد کنندگان از جاذبه هاي گردشگری شهرستان همدان
معاون برنامه ريزي و امور عمراني فرمانداري همدان گفت : تعداد بازديد کنندگان از جاذبه هاي تاريخي،فرهنگي و طبيعي شهرستان همدان در تعطيلات نوروز نسبت به سال گذشته 48.2 درصد افزايش داشته است.

به گزارش صبح الوند، رضا  زمانی با بيان اينکه آمار اقامت گردشگران در نوروز امسال نسبت به سال گذشته تغييري نداشته است افزود : مراکز گردشگري همدان در نوروز 96 حدود 36 هزار نفر بازديد کننده داشته است .

 

وی با اشاره به اجراي طرح ملي ايمني و سلامت نوروزي توسط امور جوانان جمعيت هلال احمر در ايام نوروز اظهار کرد : هلال احمر شهرستان با استقرار 54 امدادگر در 8 پست نوروزي در مبادي ورودي شهر همدان اين طرح را اجرا کرد که به 118 نفر ارايه خدمات داشته اند.

 

وي از تهيه و توزيع 8هزار نقشه راهنماي همدان توسط ميراث فرهنگي همدان به گردشگران نوروزي خبر داد و افزود : ميراث فرهنگي همدان در ايام نوروز با استقرار در ساختمان يادمان عين القضات در کنار ستاد اسکان بطور مستمر بر مراکز گردشگري نظارت و پاسخگوي مراجعان بود.

 

معاون فرماندار همدان با اشاره به شرايط جوي سرد و بارشهايي که در ايام نوروز داشتيم خاطر نشان کرد : امداد رساني به 480 دستگاه خودرو در جاده هاي منتهي به همدان اسکان 150 نفر در راهدارخانه هاي اداره حمل و نقل جاده اي و اسکان موقت 7 هزار و 556 نفر در چادرهاي هلال احمر از جمله اقدامات انجام شده است.

 

زماني طرح ويژه نظارتي بر بازار و توزيع ميوه نوروزي را از ديگر تسهيلات نوروزي اتخاذ شده دانست و افزود : سازمان صنعت ،معدن و تجارت همدان 10 هزار و 868 مورد بازرسي از اسفند ماه تا پايان تعطيلات نوروزي داشته که در اين راستا يک هزار و 142 مورد پرونده تشکيل و حدود يک هزار و 27 مورد از اين پرونده ها در تعزيرات حکومتي رسيدگي و صدور راي شده است.

 

وي اضافه کرد : همچنين با همکاري تعاون روستايي همدان و استفاده از 65 عامل توزيع  در سطح شهرستان از 2 اسفند تا 13 فروردين 955 تن ميوه با نرخ مصوب دولتي توزيع شد که نسبت به سال گذشته 51 درصد افزايش داشته است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان