اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

20. فروردين 1396 - 23:45   |   کد مطلب: 24610
مسوول بسيج هنرمندان استان همدان از عضويت 3 هزار و 200 عضو عادی و فعال در اين مجموعه خبر داد و گفت: كسب چندين مقام در بخش‌هاي مختلف هنري توسط بسيجيان هنرمند همدان در بعد ملي نشان از استعدادهاي بالا در اين استان دارد.

به گزارش صبح الوند، رسول کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: هدف بسیج هنرمندان ترویج فرهنگ متعالی بسیج در جامعه، شناسایی استعداد درخشان شهرستان‌ها و مراکز استان و حمایت از این استعدادهاست.

 

وی از عضویت 3 هزار و 200 عضو عادی و فعال در بسیج هنرمندان استان خبر داد و گفت: این هنرمندان در راستای ترویج فرهنگ متعالی بسیج و جهاد و شهادت پای کار هستند.

 

مسوول بسیج هنرمندان استان همدان در ادامه با اشاره به عملکرد سازمان بسیج هنرمندان طی سال گذشته اظهار کرد: با استعانت از پروردگار متعال و الگوپذیری از هنر متعهد انقلاب اسلامی و فرمایشات مقام معظم رهبری، سازمان بسیج هنرمندان استان همدان فعالیت‌های خوبی اجرایی شده است.

 

وی برگزاری همایش روز قشر بسیج هنرمندان و هنر انقلاب اسلامی در باغ موزه دفاع مقدس، برگزاری نمایشگاه عکس به مناسبت روز قشر بسیج هنرمندان، برگزاری میدان تیر به مناسبت روز آزادسازی خرمشهر و سرکشی از خانواده معظم شهدای هنرمند را بخشی از این برنامه‌ها عنوان کرد.

 

کرمی از برگزاری مراسمی به مناسبت بزرگداشت روز جهانی گرافیک خبر داد و با اشاره به دیدار شاعران بسیجی با نماینده ولی فقیه در استان به مناسبت میلاد امام حسن(ع)، برگزاری شورای عالی قشر بسیج هنرمندان در حضور آیت‌الله موسوی اصفهانی عضو مجلس خبرگان رهبری را از دیگر برنامه‌ها دانست.

 

وی با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی عکاسی مستند با حضور استاد کمال‌الدین شاهرخ، از برگزاری کارگاه آموزش نمایشنامه‌نویسی با حضور استاد نصرالله قادری از اساتید برجسته نمایشنامه‌نویسی و کارگاه آموزش هنرهای تجسمی در حاشیه برپایی جشنواره هنرهای تجسمی بسیج خبر داد.

 

مسوول بسیج هنرمندان استان همدان برگزاری «کارگاه مقابله با تهدیدات و آسیب‌های فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی» با حضور استاد کهوند از حوزه علمیه قم را برنامه‌ دیگری عنوان کرد که در سال گذشته اجرایی شد.

 

وی از اعزام بسیجیان هنرمند به اردوی راهیان نور غرب کشور خبر داد و گفت: برنامه فرهنگی مهدوی«یک سبد گلمحمدی» در آرامگاه باباطاهر و جشنواره هنرهای تجسمی از دیگر برنامه‌ها بوده است.

 

کرمی کسب مقام دوم در بخش کاریکاتور، مقام سوم در بخش نگارگری و دو مقام تقدیری در بخش کاریکاتور در جشنواره سراسری تجسمی تبریز را از توفیقات بسیج هنرمندان همدان دانست و اظهار کرد: راهیابی 6 نفر از نویسندگان استان در جشنواره سراسری ادبیات داستانی بسیج و کسب سه مقام تقدیری در اختتامیه شهرکرد، برگزاری جشنواره استانی تئاتر بسیج و راهیابی یک نمایش صحنه‌ای به جشنواره سراسری بندرعباس و کسب یک رتبه تقدیری در بخش نمایشنامه‌نویسی از دیگر اتفاقات خوب سال گذشته بود.

 

وی از برگزاری یادواره سراسری «شعر و عکس حبیب حرم» به مناسبت سالگرد شهادت سرلشگر شهیدهمدانی خبر داد و برگزاری جلسه نقد و بررسی آثار جشنواره عکس حبیب حرم، مجمع عالی قشر بسیج هنرمندان با حضور هنرمندان برجسته استان، دوره دوماهه فیلمسازی با حضور اساتید مجرب استان، دوره آموزش نمایش در کانون بسیج هنرمندان همدان، عصر شعر و خاطره انقلاب، نمایشگاه خوشنویسی، کارگاه و نمایشگاه کاریکاتور و عکس استاد سیدمسعود شجاعی طباطبایی را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان