اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

23. فروردين 1396 - 8:18   |   کد مطلب: 24634
معاون سیاسی قرارگاه ثارالله(ع)سپاه پاسداران:
اظهارات برخی سیاست‌زدگان بوی فتنه‌های تازه می‌دهد
معاون سیاسی قرارگاه ثارالله(ع) سپاه پاسداران گفت: برخی آقایان از آشتی ملّی سخن گفته و مسئله را تمام شده می دانند در حالی که ردپای فتنه هنوز مشاهده می‌شود و اظهارات برخی سیاست زده ها بوی فتنه‌های تازه می دهد.

به گزارش صبح الوند، علیرضا شفیعی در گردهمایی سیاسی تیپ32 انصارالحسین(ع) استان همدان با تبیین برنامه‌های نظام سلطه برای منطقه و خاورمیانه اظهار داشت: همواره تمرکز اصلی برنامه دشمن در خاورمیانه و علیه اسلام بر روی ایران و جمهوری اسلامی بوده است.

 

وی بیان داشت: قرار بود خاورمیانه جدید شکل بگیرد؛ اما با درایت رهبری و ایستادگی ملّت ایران، این طرح به بیداری اسلامی تبدیل شد.

 

معاون سیاسی قرارگاه ثارالله(ع) سپاه پاسداران افزود: شکل‌گیری گروهک های تکفیری و تروریستی اقدام و انتقام نظام استکباری از بیداری اسلامی بود که در مقابل آن، تشکیل جبهه‌های مقاومت مردمی در منطقه و حفظ نظام سوریه، پاسخ انقلاب اسلامی به دشمن بود.

 

وی ایران را قدرت اوّل تأثیرگذار درمنطقه و معادلات جهانی دانست و بیان داشت: نامه مقام معظّم رهبری به جوانان اروپایی، تأثیرات عمیق فکری بر جامعه علمی اروپا داشته و روز به‌روز بر دامنه تأثیرات آن افزوده می شود.

 

شفیعی در موضوع حاشیه آفرینی در زمینه حصر سران فتنه گفت: عدّه ای در زمینه وقایع سال 88 نظام را مقصر دانسته و عنوان کرده اند نظام باید از سران فتنه عذرخواهی کند در حالی که آنان کسانی بودند که نظام را تا لبه پرتگاه پیش بردند.

 

این استاد علوم سیاسی دانشگاه امام حسین(ع) در پاسخ به نماینده مجلسی که عنوان کرد «ادعای ارتباط محصوران با دشمن بی پایه است»، بیان داشت: در بازجویی ها و اسنادی که از منزل و محل کار سران فتنه به‌دست آمد، ارتباط و وابستگی آنها به بیگانگان محرز شده است.

 

وی افزود: برخی آقایان از آشتی ملّی سخن گفته و مسئله را تمام شده می دانند در حالی که ردپای فتنه هنوز مشاهده می‌شود و اظهارات برخی سیاست زده ها بوی فتنه‌های تازه می دهد

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان