اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

23. فروردين 1396 - 23:55   |   کد مطلب: 24648
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: 990 واحد تولیدی زودبازده سال گذشته با حمایت بسیج سازندگی این استان راه اندازی شده است.
990 واحد تولیدی زود بازده سال 95 در همدان راه اندازی شد

به گزارش صبح الوند، سرهنگ پاسدار شهرام صادقی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: برای راه اندازی این طرح ها 150 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

وی بیان کرد: این میزان تسهیلات برای راه اندازی طرح های کوچک اقتصادی در حوزه های صنایع تبدیلی، تولیدات کشاورزی و تولیدات دامی پرداخت شده است.

به گزارش ایرنا وی افزود: با پرداخت این میزان تسهیلات برای بیش از یک هزار و 500 جویای کار سال گذشته اشتغال ایجاد شده است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: 90 درصد از 990 طرح راه اندازی شده در سال گذشته فعال هستند ولی 10 درصد از آنها به علت مشکل در بازاریابی و فروش و نداشتن توان رقابت با مشکلاتی مواجه شدند.

سرهنگ صادقی بیان کرد: بسیج سازندگی تنها یک نوبت به طرح های مورد حمایت این سازمان تسهیلات پرداخت می کند و در صورت تعطیلی و راکد ماندن دیگر حمایتی صورت نمی گیرد.

وی افزود: البته اگر طرحی پیشتر از تسهیلات این سازمان استفاده نکرده باشد در صورت رکود یا تعطیلی می تواند برای احیای مجدد به این سازمان مراجعه کند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان علت کاهش تسهیلات پرداختی نسبت به سال 94 را ابلاغ دیرهنگام ساز و کار پرداخت تسهیلات ذکر کرد.

سرهنگ صادقی افزود: پرداخت تسهیلات به طرح های کوچک اقتصادی از مردادماه سال گذشته آغاز شد و تا بهمن ماه ادامه داشت.

وی اضافه کرد: همچنین تسهیلات اشتغالزایی در سال 95 در 2 مرحله پرداخت شده که پس از اطمینان از هزینه کرد تسهیلات و راه اندازی بخشی از طرح، مرحله دوم تسهیلات پرداخت می شد.

وی گفت: پرداخت مرحله ای تسهیلات موجب کاهش انحراف در هزینه کرد تسهیلات پرداختی به متقاضیان راه اندازی طرح های کوچک اقتصادی شد.

سال 94 با پرداخت 158 میلیارد ریال تسهیلات حدود یک هزار طرح اقتصادی در استان همدان راه اندازی و برای یک هزار و 500 تن نیز اشتغال ایجاد شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان