اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

24. فروردين 1396 - 12:19   |   کد مطلب: 24652
وزیر راه و شهرسازی به همراه معاونین خود و مسئولین استانی همدان از وضعیت ریل‌گذاری راه‌آهن همدان- تهران بازدید کرد.

به گزارش صبح الوند، در سفر یکروزه وزیر راه به همدان، جمعی از معاونین وزیر، مسئولین استانی از جمله  استاندار همدان، رییس مجمع نمایندگان استان همدان، و جمعی از خبرنگاران وزیر را همراهی کردند .

 

در این سفر ابتدا  عباس آخوندی از کارگاه ریل‌گذاری راه‌آهن همدان(کیلومتر 246) بازدید و  سپس بازدیدی از کنارگذر غربی همدان داشتند.

 

 

در ادامه بازدیدی از ایستگاه پیشنهادی شماره یک راه‌آهن، بازدید از ایستگاه پیشنهادی شماره دو راه‌آهن و سپس  بازدیدی از بیمارستان بهار از مسیر همدان- علیصدر خواهند داشت.

 

وزیر راه و شهرسازی در ساعت 13 بازدیدی از ایستگاه فعلی راه‌آهن(باربری)   و سپس  از پیاده راه بوعلی که در بهمن ماه سال گذشته افتتاح شد بازدیدی خواهندداشت.

 

آخوندی در ادامه راس ساعت 16:30 در جلسه ویژه شورای حمل و نقل و مسکن در استانداری همدان  حضور پیدا خواهد کرد و راس ساعت 18:30 بازدیدی از بیمارستان اکباتان همدان خواهد داشت و در آخر راهی تهران خواهد شد.

در خلال این بازدیدها  معاونین وزیر از جمله خادمی، علیزاده ، امینی و کشاورزیان  هم بازدیدهایی از شهرستانهای استان همدان  از جمله بازدید از بیمارستان تویسرکان توسط مهندس علیزاده، بازدید از محور جوکار تویسرکان و پروژه های شهرستان رزن  توسط مهند س امینی ، بازدید از گردنه اسد اباد و بازدید از محور آورزمان-نهاوند و محور سامن- بروجرد  توسط مهندس کشاورزیان از جمله برنامه معاونین وزیر در این سفر می باشد .

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان