اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

26. فروردين 1396 - 14:07   |   کد مطلب: 24679
کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: بارش باران که از امروز(شنبه) در برخی از نقاط استان همدان آغاز شده است به صورت متناوب تا اواخر وقت یکشنبه ادامه دارد.
کاهش دمای روزانه/بارش باران در همدان ادامه دارد

به گزارش صبح الوند، محمد حسن باقری شکیب روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: آسمان استان همدان تا 24 ساعت آینده نیمه ابری تا ابری گاهی وزش باد همراه با بارش باران و احتمال رعد و برق و تگرگ پیش بینی می شود و این وضعیت تا اواخر روز یکشنبه در این استان ادامه دارد.

وی ادامه داد: بیشترین بارش های 24 ساعت گذشته مربوط به گل تپه با چهار میلی متر گزارش شده و بارش ها در همدان، اسدآباد و تویسرکان یک میلی متر به ثبت رسیده و در سایر مناطق نیز بارش قابل ملاحظه ای گزارش نشده است.

وی اظهار کرد: کمینه دمای هوای همدان در 24 ساعت گذشته 12درجه سانتیگراد بالای صفر و بیشینه دمای این شهر 23 درجه سانتیگراد بالای صفر گزارش شده است.

باقری شکیب افزود: گرمترین نقطه استان در 24 ساعت گذشته فامنین با 22 درجه سانتیگراد بالای صفر و خنک ترین نقطه، گل تپه با هشت درجه سانتیگراد بالای صفر گزارش شده است.

به گفته وی حداکثر دمای روزانه تا چند روز آینده بین پنج تا 6 درجه سانتیگراد کاهش می یابد.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه های مرتفع، رودخانه ها و پستی و بلندی های زیاد به شدت متغیر است، این استان زمستان های سرد، پر برف و باران و تابستان های معتدل دارد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان