اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

27. فروردين 1396 - 23:45   |   کد مطلب: 24693
مدیر عامل سازمان آتش نشانی همدان خبر داد:
نجات ۸ شهروند گرفتار در سیلاب توسط آتش نشانان همدانی
مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: آتش نشانان همدانی ۸ شهروند را از محاصره سیلاب نجات دادند.
مدیر عامل سازمان آتش نشانی همدان

به گزارش صبح الوند، محمدرضا بیاناتی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: ساعت ۲۳ و ۱۶ دقیقه شنبه ۲۶ فروردین سامانه ۱۲۵گزارشی از آبگرفتگی گسترده و گرفتارشدن ساکنان منزلی در بلوار بعثت همدان دریافت کرد.

وی اظهار کرد: بادریافت این گزارش بلافاصله اکیپ های امداد و نجات ایستگاههای مرکزی، ۱۹ و ۱۲ به نشانی اعلام شده در ۱۸ متری قهرمان محدوده پل نیازمند اعزام شدند.

بیاناتی عنوان کرد: آتش نشانان با حضور در محل حادثه و بررسی موضوع مشاهده کردند تعدادی از منازل به دلیل بارش باران و طغیان رودخانه دچار آبگرفتگی شده و ساکنان آن درون منزل محبوس شده اند.

وی عنوان کرد: آتش نشانان با مشاهده وضعیت با استفاده از تمام توان و تجهیزات عملیات خود را آغاز کردند و ضمن نجات افراد گرفتار در محاصره سیلاب آنان را به مکان های امن انتقال دادند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: فرشتگان نجات همدان ضمن نجات شهروندان اقدام به تخلیه آب از داخل منازل حادثه دیده کرده و از ایجاد خطر دوباره برای ساکنان آن جلوگیری کردند.

وی یاداور شد: تعدادی از آتش نشانان برای جلو گیری از انحراف سیلاب به سمت منازل شهروندان با حضور در کانون حادثه و راهنمایی ماشین آلات سنگین شهرداری مانند بیل مکانیکی و لودر به بازگشایی مسیر رودخانه و پل نیازمند کمک کردند.

بیاناتی گفت: در این عملیات ۴ ساعته ۱۵ آتش نشان در قالب ۶ اکیپ عملیاتی مشارکت داشتند و ضمن نجات جان ۸ شهروند گرفتار در محاصره سیلاب از محبوس شدن افراد بیشتر جلوگیری شد.

وی عنوان کرد: دراین حادثه نیروهای معاونت خدمات شهری و امور شهر مناطق شهرداری با تمام توان برای کنترل سیلاب و جلوگیری از بروز خسارت به شهروندان وارد عمل شده و با حضور موثر خود به کنترل حادثه کردند.

محمدرضا بیاناتی گفت: آتش نشانان همدان شامگاه گذشته طی ۳ عملیات دیگر در مناطق جوادیه و بلوار کاشانی به یاری شهروندان شتافته و ضمن تخلیه آب از منازل آنان اقدام به ایمن سازی و رفع خطر ازمحل کردند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان