اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

28. فروردين 1396 - 7:33   |   کد مطلب: 24701
اوایل اردیبهشت ماه صورت می‌گیرد
برقراری پرواز کیش و تهران از فرودگاه همدان
مدیر روابط عمومی فرودگاه همدان از برقراری پرواز کیش و تهران از فرودگاه همدان خبر داد و گفت: این پروازها اوایل اردیبهشت ماه از سر گرفته می‌شود.
برقراری پرواز کیش و تهران از فرودگاه همدان

به گزارش صبح الوند، مهدی افتخاری در گفتگو با فارس، ضمن تأیید لغو دو پرواز همدان ـ کیش و بالعکس اظهار کرد: لغو پروازها به علت بروز مشکل مالی بین کیش ایر و شرکت علیصدر ایجاد شده است.

 

وی با بیان اینکه با رفع این مشکل قرار است ابتدای اردیبهشت ماه پرواز همدان ـ کیش برقرار شود، افزود: در صورتی که شرکت علیصدر و کیش ایر به جمع‌بندی لازم نرسند، شرکت «آتا» این پرواز را برقرار خواهد کرد و مشکلی نیست.

 

مدیر روابط عمومی فرودگاه همدان از آغاز برقراری پرواز تهران ـ همدان خبر داد و گفت: در حال حاضر پرواز همدان ـ تهران برقرار نیست اما اوایل اردیبهشت ماه با انعقاد قرارداد برگزار می‌شود.

 

وی در خصوص اینکه قبلاً گفته شد پرواز همدان ـ تهران برقرار شده است، بیان کرد: در چند هفته قبل مدیرعامل شرکت پویا به همراه کارشناسانی از استانداری در فرودگاه جلسه گذاشتند و هفته نخست اردیبهشت برگزار می‌شود.

 

افتخاری در پایان با بیان اینکه پرواز همدان ـ مشهد به صورت مستمر برقرار است، یادآور شد: این پرواز مشکلی ندارد و هر هفته شنبه‌ها و سه‌شنبه‌ها انجام می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان