اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

28. فروردين 1396 - 23:43   |   کد مطلب: 24712
مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان گفت: طی سال گذشته ۵۰۹ نفر در سوانح رانندگی درون و برون‌شهری استان همدان جان خود را از دست دادند.

به گزارش صبح الوند، علی‌احسان صالح  افزود: بر اساس آمار از نظر جنسیت ۳۶۸ نفر از جان‌باختگان سوانح رانندگی سال گذشته همدان مرد و ۱۴۱ نفر نیز زن بوده‌اند.

وی اضافه کرد: ۳۳۶ نفر در جاده‌های برون‌شهری، ۸۲ نفر در درون‌شهری، ۲۲ نفر در معابر خاکی و روستایی و ۶۹ نفر در سایر محدوده‌ها جان باختند.

مدیرکل پزشکی قانونی همدان از کاهش ۱.۵ درصدی شمار متوفیان سوانح رانندگی در سال گذشته خبر داد و گفت: سال ۹۴ نیز ۵۱۶ شهروند شامل ۱۳۴ زن و ۳۸۲ مرد در سوانح رانندگی فوت کردند.

وی بیان کرد: تحلیل داده‌های آماری گویای کاهش ۱۱ درصدی متوفیان سوانح برون‌شهری، افزایش ۲.۵ درصدی در درون‌شهری و افزایش ۷۰ درصدی متوفیان سوانح رانندگی در مسیرهای فرعی شامل خاکی و روستایی است.

صالح اظهار کرد: ۷ هزار و ۴۷۰ نفر در سوانح رانندگی همدان مجروح شدند که از نظر جنسیت ۵ هزار و ۲۴۰ نفر از آنها مرد و ۲ هزار و ۲۳۰ نفر زن هستند.

وی از افزایش ۲.۵ درصدی شمار مجروحان سوانح رانندگی خبر داد و عنوان کرد: ۷ هزار و ۲۹۲ نفر سال ۹۴ در سوانح رانندگی درون و برون‌شهری استان مجروح شدند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان