اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

29. فروردين 1396 - 11:24   |   کد مطلب: 24718
استاندار همدان در مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه ایران طالب جنگ با هیچ کشوری نیست افزود: ما هیچ زمانی از دفاع جانانه و پشتیبانی از مرزهای ایران کوتاه نخواهیم آمد.

به گزارش صبح الوند، محمدناصر نیکبخت در مراسم روز ارتش  ضمن تبریک این روز به همه ملت شریف ایران با اشاره به اینکه تشکیل حکومت از جمله خواسته و نیاز حامعه بشری است گفت: ابتدا امنیت و پس از آن  سایر نیازها مد نظر خواهد بود و امروز ایران اسلامی نه تنها از مرزهای خود بلکه از مرزهای اسلام نیز مقتدرانه دفاع میکند.

 

وی با بیان اینکه ایران در هر کجای جهان که نیاز به کمک باشد  از کمک های مستشاری خود دریغ نمیکند گفت: ارتش جمهوری اسلامی و سایر نیروهای مسلح  هیچ وقت طالب جنگ نبودند.

 

استاندار همدان  با اشاره به حمایتهای مردم از ارتش جمهوری اسلامی گفت: رشادت ها و حمایت های  مردم از  ارتش جمهوری اسلامی ایران در جنگ دفاع مقدس نشان داد که هیچ دشمنی اجازه تصرف به خاک ایران را ندارد.

 

وی اظهار کرد: اگر می بینید که  کشورهای غربی با ما بر سر میز مذاکره امدند شک نکنید که به دلیل پشتیبانی نظام و ارتش جمهوری اسلامی است.

 

نیکبخت با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران دیگر نیاز  به مستشاران خارجی ندارد افزود: امروز هیچ قدرت استکباری نمیتواند برای ایران اسلامی راهکار دهند بلکه همه به خصوص مظلومین منتظرند ایران از آنها حمایت کند.

 

 

وی تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران فقط از ایت الله خامنه ای  دستور و از کس دیگر دستور نمی گیرد زیرا اهداف جمهوری اسلامی بر مبنای عقیده است و عقیده دارد که به کار بردن سلاح های کشتار جمعی حرام است.

 

استاندار همدان با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران  هیچ وقت طالب جنگ نبوده است افزود: اما هیچ زمانی از دفاع جانانه و پشتیبانی  از مرزهای ایران  کوتاه نخواهیم آمد.

 

وی با بیان اینکه مردم نیروهای مسلح را فرزند خود می شناسند گفت: نیروهای نظامی و امنیتی ان چنان امنیت کشور را  تامین کردند که در شرایط نابه سامان منطقه ما می بینیم که فقط  به دنبال  اجرای  فرمان رهبر انقلاب هستند .

 

 

نیکبخت با بیان اینکه ارتش با تامین امنیت زمینه توسعه کشور را فراهم اورده است افزود: اگر امروز  راه آهن به 5 استان دارد وارد می شود، اگر ما امروز مسئول اجرای برنامه ششم توسعه هستیم و با افق روشن برنامه ریزی کشور را پیگیری می کنیم همه دستاورد نیروهای مسلح تحت حمایت فرماندهی کل قوا است.

 

وی تصریح کرد: اگر امروز قرار است انتخابات را در کمال  آرامش برگزار کنیم  به دلیل  وجود امنیت و آرامشی است که توسط نیروهای مسلح برای کشور فراهم شده است.

 

استاندار همدان در پایان تاکید کرد: مردم همدان با حضور حداکثری خود  در روز انتخابات به ندای رهبر انقلاب پاسخ خواهند گفت و با رای هوشمندانه خود شرایطی را فراهم خواهد کرد که همچنان بتوانیم احساس امنیت را در مردم حفظ کنیم.

 

در ادامه فرمانده پایگاه شهید نوژه با بیان اینکه حضرت امام خمینی (ره) با تصمیم بزرگ خود موجب استمرار انقلاب اسلامی شد افزود: آن زمان که  انقلاب پیروز شده بود توطئه های  مختلفی برای ارتش صورت گرفت.

 

امیر رحمان افسری تصریح کرد: باوجود تمام توطئه ها امام (ره) تصمیم گرفت و فرمودند ارتش باید بماند و برای حفظ استحکام  ملت فرمودند ارتش باید در 29 فروردین رژه برود و اقتدار ، پایبندی و اعلام حمایت از ملت شریف و پاسداری از مرز های اسلام را هرساله اعلام کند.

 

 

وی افزود: ارتش با فرماندهی کل قوا امادگی کامل برای دفاع از این مملکت را دارد و همه نیروهای مسلح با وحدت اماده  هستند.

 

فرمانده پایگاه شهید نوژه در بیان خصوصیات ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران همان ارتشی است که در بحبوحه انقلاب به مردم پیوست و باعث پیروزی انقلاب شد و در 8 سال دفاع مقدس جلوی دشمن ایستادگی کرد.

 

وی خاطر نشان کرد: ارتش امروز هم بر همان اعتقاد و آرمان ها ایستاده و حافظ منافع نظام و انقلاب است.

 

سرتیپ افسری در پایان از حضور ملت شریف که مایع دلگرمی و نشان از وحدت ارتش و ملت است قدردانی کرد.

 

در ادامه مراسم سان و رژه در میدان باباطاهر شهر همدان برگزار گردید.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان