اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

31. فروردين 1396 - 9:08   |   کد مطلب: 24749
رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت ، معدن وتجارت استان همدان:
۱۴۴۳ تخلف در بازرسی از واحدهای صنفی همدان کشف شد
رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان با بیان اینکه ۱۴۴۳ تخلف در بازرسی از واحدهای صنفی همدان کشف شد گفت: گرانفروشی، عدم درج قیمت و کم فروشی بیشترین تخلفات در گزارشات مردمی بود.
۱۴۴۳ تخلف در بازرسی از واحدهای صنفی همدان کشف شد

به گزارش صبح الوند، علیرضا شجاعی اظهار داشت: در طرح نظارتی سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان 10 هزار و 868 بازرسی‌ به طور مشترک با اتاق اصناف همدان انجام گرفت.

شجاعی بیان کرد: 1143 تخلف کشف و به همین تعداد پرونده تخلف از واحدهای صنفی به ارزش ریالی یک میلیارد و 558 هزار و 600 ریال تشکیل شد.

وی با اشاره به اینکه این تعداد پرونده مربوط به ایام اسفندماه 95 تا 14 فروردین ماه جاری بوده است افزود: تمامی پرونده‌ها به تعزیرات حکومتی همدان ارسال شد که آماری که تعزیرات اعلام کرد 1027 پرونده رسیدگی شده و مجموع آرای صادره برای این تعداد 4 میلیارد و 373 میلیون و 500 هزار ریال بوده است.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان گفت: در سال گذشته تعداد 3597 گزارش مردمی از واحدهای صنفی به سازمان صنعت و معدن اعلام شد که 1617 مورد نیز گزارش کتبی و حضوری بوده و در زمینه گزارشات حضوری رشد داشته‌ایم.

شجاعی بیان کرد: مهمترین تخلفات پیگیری شده از این گزارشات در مورد عدم درج قیمت، گران‌فروشی، کم فروشی، تقلب و عدم صدوئر فاکتوربود که همشهریان همچنان می‌توانند مسائل و پیشنهادات خود را در تماس تلفنی با سامانه 124 مطرح و یا در مراجعه حضوری به ستاد واقع در سازمان صنعت و معدن همدان اعلام کنند.

وی اعلام کرد: گزارشات مردمی دریافتی و قابل پیگیری در طرح نوروزی که گذشت 622 مورد بود که از این تعداد 365 مرود تخلف تشخیص داده شد.

شجاعی اظهار داشت: 88 گشت‌ مشترک این اداره با سایر ادارات انجام گرفت و 155 ناظر افتخاری در این گشت‌ها حضور فعالی داشتند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان