اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

17. ارديبهشت 1396 - 23:56   |   کد مطلب: 24987
اظهارات عجیب استاندار اسبق کرمانشاه:
رقبای روحانی یک چیزی می‌زنند که متوهمند/ ما نمی‌توانیم
یکی از ۲۰ میلیاردر معروف کشور که برای تبلیغ روحانی به کرمانشاه آمده بود به دلیل توهین عجیب به کاندیداهای ریاست جمهوری و مخالفت با پرداخت یارانه‌ها مورد اعتراض قرار گرفت.

به گزارش صبح الوند به نقل از مهر، احمد ترک نژاد یکی از ۲۰ میلیاردر برتر ایران عصر امروز برای تبلیغ کاندیداتوری حسن روحانی در کرمانشاه سخنرانی کرد.

وی در ابتدای سخنان خود دولتهای هفتم و هشتم را خدمتگزار و توانمند دولت‌های نهم و دهم را ناتوان و مخرب عنوان کرد و گفت: دولت آقای روحانی فقط ترمیم گذشته کرده است.

ترک نژاد دلیل ابلاغ اقتصاد مقاومتی به دولت یازدهم را عملکرد غیر قابل قبول دولت های نهم و دهم تفسیر کرد و گفت: اگر غیر از این بود به دولت های قبلی اعلام می شد که اقتصاد مقاومتی را پیاده کنند.

 توهین عجیب به کاندیداهای ریاست جمهوری

وی در بخش دیگری از سخنانش با اظهاراتی عجیب خطاب به کاندیداهای ریاست جمهوری گفت: من نمی‌دانم اینها وقتی به تلویزیون می‌آیند چی می زنند که اینگونه متوهم می شوند؟ می گویند ما می توانیم ایرباس بسازیم... ما حتی پراید هم نمی توانیم بسازیم. آخر توهم تا کجا؟ به همین خاطر باید تا ۱۴۰۰ با روحانی بمانیم.

 حمله به یارانه ها و بلند شدن صدای اعتراض 

وی در بخش دیگری از سخنانش با تحریف وعده یکی از کاندیداها که گفته به جمعیت بیکار کشور ۲۵۰ هزارتومان کارانه می دهد، گفت: این که می گویند به ۸۰ میلیون نفر، نفری ۲۵۰ هزار تومان می‌دهیم... این چه حرفیست که میزنید؟ اصلا شدنی هست؟ کارمندها از کجا حقوق بگیرند؟ آموزش و پرورش از کجا؟ خوب است که آدم آمپر داشته باشد...

به گزارش مهر، پس از اظهار این سخنان برخی از حضار با اعتراض به سخنان ترک نژاد، گفتند: از کجا حقوق های نجومی به مدیران خودتان دادید؟ پول‌های صندوق ذخیره فرهنگیان برای خودتان را از کجا آوردید؟

وجود اعتراض های پراکنده به سخنان ترک نژاد و گلایه از وضعیت بیکاری و عدم توجه دولت به قشر محروم عملا سخنرانی ترک نژاد را نیمه تمام گذاشت.

استقبال چندانی از این مراسم به عمل نیامده بود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان