اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

21. ارديبهشت 1396 - 8:24   |   کد مطلب: 25029
کارشناس مسائل سیاسی در واکنش به زیرسؤال بردن توان موشکی سپاه پاسداران توسط یکی از نامزدها در جریان مناظره گفت:آنچه که دشمنان به دنبال تبلیغ آن بودند توسط ایشان عنوان شد در حالی که خود آنها بارها تأکید کردند که مسئله موشکی ما ربطی به برجام ندارد.
توان موشکی

به گزارش صبح الوند، دکتر رحیمی روشن در گردهمایی سیاسی تیپ32 انصارالحسین(ع) با تبیین جریان شناسی انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: در نامزدهای این انتخابات نماینده های تمام جریانات فکری کشور حضور دارند و به نظر می رسد انتخاباتی پرشور و آزاد را شاهد باشیم.

 

وی اظهار داشت: هر چه مشارکت مردم بالاتر باشد و اشخاص انقلابی و باعزّت نفس انتخاب شوند دشمن سرکوب و از تحریم ها ناامید خواهند شد.

 

این استاد دانشگاه بیان داشت: دشمن در انتخابات پیش‌رو بر خلاف انتخابات گذشته انتخابات را تحریم نمی کند بلکه معتقد است در پای صندوق های رأی باید بر نظام تأثیر گذاشت و این همان پروژه نفوذ است که رهبری این قدر بر آن تأکید دارند.

 

وی افزود: فتنه 88 شورش اشرافیت و جریان تجدید نظر بر جمهوریت بود اما در انتخابات پیش‌رو نظیر آنچه در فتنه اتفاق افتاد رخ نخواهد داد اما نفاق به شکل دیگر و پیپچیده تر ممکن است اتفاق افتد.

 

رحیمی‌روشن با اشاره به رقابت ها و مناظرات انتخاباتی بیان داشت: رقابت ها تخصصی و جدی تر شده اما متاسفانه حق و باطل در هم تنیده شده و شناخت حق را دشوارتر کرده است.

 

وی با اشاره به دستاوردهای برجام تأکید کرد: دشمنان بعد از برجام طبق تاکتیک از پیش تعیین شده خود، فشار را بیشتر کرده و از عقب نشینی دستگاه دیپلماسی کشور به طرز مناسبی استفاده کرد و این حرف که برجام آفتاب تابان و فتح الفتوح بود سخن مضحک و غیر قابل دفاعی است.

 

این استاد دانشگاه با اشاره به ابراز ضعف دولت نسبت به موجودی خزانه،گشایش اقتصادی و ایجاد شغل گفت: اولاً اگر پول نداشتیم این اختلاس‌ها و نجومی‌ها رخ نمی داد و از سوی دیگر منابع و معادن انسانی و طبیعی در کشور کاملا موجود است.

 

وی خاطرنشان کرد: ما به جز اجرای برنامه توسعه چیزی نمی خواهیم و آقایان بنا دارند اجرای قانون را هم زمین بگذارند.

 

رحیمی‌روشن در واکنش به زیرسؤال بردن توان موشکی سپاه پاسداران توسط یکی از نامزدها در جریان مناظره اظهار داشت:آنچه که دشمنان به دنبال تبلیغ آن بودند توسط ایشان عنوان شد در حالی که خود آنها بارها تأکید کردند که مسئله موشکی ما ربطی به برجام ندارد.

 

وی افزود: این اظهارات دشمن را شاد کرده و موجب سو استفاده و اقدامات بعدی نظام استکباری علیه جمهوری اسلامی خواهد شد و ایشان باید عذرخواهی لازم را بعمل آورد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان