اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

24. ارديبهشت 1396 - 23:40   |   کد مطلب: 25069
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس از برداشت ۲۰ هزار میلیارد تومانی دولت از خزانه کل کشور برای پرداخت مطالبات در هفته پایانی مانده به انتخابات ریاست‌جمهوری خبر داد.
حاجی‌دلیگانی

به گزارش صبح الوند به نقل از فارس، حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: شنیده‌ها حاکی از آن است که دولت در یک هفته پایانی مانده به انتخابات ریاست‌جمهوری به منظور هزینه‌کرد در مسائل مختلف 20 هزار میلیارد تومان از خزانه کل کشور برداشت کرده است.

وی افزود: این برداشت که به منظور پرداخت دیون و مطالبات شخصیت‌های حقیقی و حقوقی از دولت صورت گرفته و اینگونه به نظر می‌رسد که این اقدام با انگیزه‌های انتخاباتی انجام شده است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس اظهار داشت: این پرداخت در چهار روز مانده به انتخابات در حالی که تعهدات دولت برای پرداخت این مبالغ مربوط به چند سال قبل است که در این مدت پرداخت نشده و در آستانه برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری پرداخت می‌شود.

حاجی‌دلیگانی خاطرنشان کرد: البته در طول یک ماه گذشته از این گونه موارد را شاهد بوده‌ایم که از جمله آن می‌توان به قوانینی که در جهت رفاه مردم بود و تاکنون اجرا نشده بود، امروز و در آستانه انتخابات بخشنامه‌هایی در این مورد صادر می‌شود.

وی در پایان گفت: همچنین در بحث یارانه نقدی برای کسانی که یارانه آنها قطع شده پیامک ارسال شده که به زودی یارانه آنها مجدد پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان