اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

26. ارديبهشت 1396 - 9:10   |   کد مطلب: 25094
مدیر کل صدا و سیمای مرکز همدان با اشاره به تولیدو پخش بیش از 180 ساعت برنامه انتخاباتی در صدا و سیمای مرکز همدان افزود: رسانه ها نقش موثری در انتخابات دارند و می توانند در آگاهی بخشی به مردم در انتخاب اصلح گام های موثری ایفا کنند.
تولیدو پخش بیش از 180 ساعت برنامه انتخاباتی در صدا و سیمای مرکز همدان

به گزارش صبح الوند،  میسر با اشاره به فعالیت های انجام شده در صدا و سیمای مرکز همدان برای برگزاری انتخاباتی سالم و پر شور گفت: برنامه ریزی های لازم به صورت مداوم از دی ماه سال 95 در صدا و سیمای مرکز همدان در این زمینه انجام شده است و از 23 اسفند ماه صدا و سیمای مرکز همدان فعالیت رسانه ای خود را برای انتخابات آغاز کرده است.

 

مدیر کل صدا و سیمای مرکز همدان با تاکید بر اینکه انتخابات نقش موثری در سرنوشت مردم دارد خاطر نشان کرد:نقش رسانه ها به ویژه صدا و سیمای مرکز همدان در آگاهی بخشی و معرفی شاخص های نامزدهای اصلح در انتخابات غیر قابل انکار است.

 

وی در ادامه افزود:آنچه در برنامه های تولید شده در صدا و سیمای مرکز همدان ملاک پخش قرار گرفته است حضور حداکثری مردم با سلایق و نظرات مختلف است .وی همچنین تاکید کرد:همه مردم ایران با هر زبان و هر قومیتی در آینده ایران اسلامی هم دارند که تحقق این امر با انتخابات به منصه ظهور می یابد.

 

وی هچنین بر فعالیت بخش های مختلفی چون صدا و سیما و خبر و فضای مجازی برای انجام رسالت این رسانه اشاره کرد و گفت:صدا و سیمای مرکز همدان در سه دوره تبیینی،تشریحی و تبلیغی و تهییجی برنامه های مختلفی را تهیه و پخش کرده که اولویت حضور همه اقوام در استان همدان بوده است

 

 میسر با تاکید بر بی طرفانه بودن برنامه های پخش شده در صدا و سیمای مرکز همدان ورویکرد آگاهی بخشی برای انتخاب اصلح خاطر نشان کرد: تاکنون 65 ساعت از برنامه های سیمای مرکز همدان و 104 ساعت از صدای مرکز همدان و 16 ساعت تولید و پخش خبر،تولید9 قطعه موسیقی و 10 قطعه موسیقی تصویر این مرکز به انتخابات اختصاص داده شده است .

 

وی همچنین بر فعالیت 20اکیپ در همه شهرستانهای استان همدان برای انعکاس حضور مردم در انتخابات و ارتباط مستقیم از همه شهرستانها خبر داد و گفت:همه همکاران بخش های مختلف صدا و سیمای همدان ساعت ها قبل از آغاز انتخابات 29اردیبشهت ماه تا ساعاتی پس از پایان انتخابات حضور پر شور و شکوه مردم را به تصویر می کشند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان