اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

26. ارديبهشت 1396 - 15:14   |   کد مطلب: 25101
فرمانده سپاه استان همدان گفت: راهبرد دشمن بعد از فتنه 88 ورود افراد خودباخته و وابسته به غرب به دستگاه‌های تصمیم‌گیری و تصمیم سازی کشور و تغیر سیره و ماهیت نظام است.
سردار ابوحمزه

به گزارش صبح الوند، سردار غلامعلی ابوحمزه در جمع اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد نهاوند گفت: دشمنان انقلاب اسلامی برای ضربه زدن و مقابله با کشورمان در دوران مختلف از راهبردهای مختلفی استفاده کرده‌اند.

 

وی اظهار داشت: آن‌ها با راهبردهای براندازی، استحاله و نفوذ در ارکان نظام قصد دارند اهداف شوم خود را در کشور پیاده کنند و نظام را از محتوا تهی کنند.

 

فرمانده سپاه استان همدان افزود: بعد از فتنه‌های 78 و 88 راهبرد دشمنان انقلاب اسلامی ورود افرادی خودباخته و وابسته به غرب به مراکز تصمیم‌گیری و تصمیم سازی است تا از این راه ماهیت نظام را تغییر دهند.

 

ابوحمزه بیان داشت: آن‌ها به دنبال حاکم کردن افکار و اندیشه‌های غربی در بدنه اجتماعی جامعه هستند و در این راه نقش شما اساتید و دانشجویان در ایجاد آگاهی و بصیرت افزایی بسیار مهم است.

 

وی گفت: به‌عنوان‌مثال در همین اتفاق اخیر در استان همدان عده‌ای متأسفانه شعارهای ساختارشکنانه سر دادند و از سران فتنه دفاع کردند که این اقدام مغایر با فرمایشات مقام معظم رهبری است که صراحتاً فتنه را خط قرمز نظام اعلام کردند.

 

فرمانده سپاه استان همدان افزود: کسانی که ادعا می‌کنند رهبری و ولایت‌فقیه را قبول دارند نباید از سران فتنه حمایت کنند و شعارهایی بر ضد ارزش‌های انقلاب سر بدهند.

 

وی در ادامه گفت: اساتید به دلیل نقش تأثیرگذاری که دارند باید بر آگاهی بخشی و بصیرت افزایی نسل جوان در کنار تحصیل علمی آنان تلاش کنند و بیانات رهبری معظم انقلاب را تبیین کنید و به جامعه آگاهی دقیق بدهید تا مردم با بصیرت و با داشتن یک معیار، راه صحیح را پیدا کنند.

 

سردار ابوحمزه بیان داشت: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند اساتید به‌عنوان فرماندهان جنگ نرم هستند و دانشجویان نیز به‌عنوان سربازان جنگ نرم وظیفه مهم و خطیری را بر عهده‌دارند.

 

وی به موضوع استحاله اشاره کرد و افزود: یکی از برنامه‌های دشمنان ایجاد شک و شبهه در بین نسل جوان در مورد آرمان‌ها و ارزش‌های نظام مانند عدالت، مبارزه با فساد، اصول و مبانی انقلاب، ولایتمداری، مبارزه با استکبار و دفاع از محرومان است که می‌توان با سلاح بصیرت به این شبهه‌ها پاسخ داد.

 

فرمانده سپاه استان همدان عنوان کرد: استحاله از درون نظام و بر روی افکار و اندیشه‌ها انجام می‌شود به همین دلیل تلاش دشمنان در این راهبرد زیاد است و ما باید با بصیرت که به فرموده رهبر انقلاب یعنی هدف شناسی، راه‌شناسی و دشمن‌شناسی در مقابل دشمنان بایستیم.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برگزاری انتخابات گفت: نقش خواص هدایت جامعه به سمت فلاح و رستگاری است و در انتخابات نیز خواص باید معیارهای انتخاب اصلح را با توجه به فرمایشات امام راحل و مقام معظم رهبری برای مردم تبیین کنند.

 

ابوحمزه اظهار داشت: با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب کسی که می‌خواهد بار سنگین قوه مجریه را به دوش بکشد باید دارای معیارهای مانند مومن بودن، شجاعت داشتن، انقلابی و جهادی عمل کردن، ولایتمدار بودن، قانون‌مند، مجرب و توانمند باشد و نقاط قوت دولت‌های قبل را داشته باشد و نقاط ضعف را برطرف کند.

 

فرمانده سپاه استان همدان گفت: فرد اصلح باید مواضعش در مورد فتنه گران و سران فتنه مشخص باشد و از دشمن نترسد و برای حل مشکلات گرانی، بیکاری و اشتغال جوانان برنامه‌ریزی داشته باشد.

 

وی در بخش پایانی سخنانش به موضوع جنگ نرم اشاره کرد و گفت: تهاجم فرهنگی دشمنان، باورها و اعتقادات نسل جوان جامعه را هدف قرار داده است و آن‌ها با ایجاد شبهه در ذهن جوان‌های ما می‌خواهند به اهداف شومشان برسند که در این راه اساتید باید با آگاهی و بصیرت به شبهات نسل جوان پاسخ دهند.

 

ابوحمزه عنوان کرد: باید در محیط‌های دانشگاهی تلاش شود تا اساتید و دانشجویانی در تراز انقلاب اسلامی داشته باشیم چون آینده‌سازان انقلاب شما جوانان هستید و آینده انقلاب در دست شما خواهد بود؛ بنابراین باید الگو و نمونه باشید.

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان