اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

29. ارديبهشت 1396 - 18:32   |   کد مطلب: 25134
همسر شهید مدافع حرم زارع الوانی با بیان اینکه با رای دادن خود به امنیت کشور و رهبرمان رای میدهیم افزود: همه تلاش را برای انتخاب اصلح باید بکنیم و با رای دادن به شخص اصلح دل مقام معظم رهبری را شاد کنیم.
همسر شهید مدافع حرم زارع الوانی

به گزارش صبح الوند، اعظم فتحی در گفتگو با خبرنگار صبح الوند با اشاره به اینکه باید در انتخابات حضور حداکثری داشته باشیم افزود: به کوری چشم دشمنان کشورمان و اهل بیت ما باید در صحنه حضور داشته باشیم .

 

همسر شهید مدافع حرم رضا الوانی  اظهار کرد: ما با رای دادن خود به  امنیت کشور و رهبرمان  رای میدهیم.

 

وی  با تاکید بر انتخاب اصلح افزود: همه تلاش را برای انتخاب اصلح باید بکنیم و با  رای دادن به شخص اصلح  دل مقام معظم رهبری  را شاد کنیم.

 

فتحی خاطر نشان  کرد: مردم باید بدانند که شهدا چه کسانی ومسائلی را در زندگی اشان ارزشمند می دانستند و برای چه عقیده ای خونشان را دادند.

 

وی با تاکید بر زنده نگه داشتن خون شهدا افزود: عقیده های  شهدا را باید زنده نگه داریم  و باید با رای دادن  و انتخاب اصلح خود راه شهیدمان را ادامه دهیم.

 

همسر شهید مدافع حرم زارع الوانی  در  پایان با اشاره به اهانت برخی ستاد انتخاباتی به شهدای مدافع حرم افزود: اینها بدانند  که ما هیچ وقت نمیگذاریم خون شهدایمان پایمال بشود و با رای دادن به کسی که طرفدار خون شهدا باشد این را اثبات خوهیم کرد تا به امید خدا همین رای دادن زمینه ساز حضور امام زمان (عج) باشد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان