اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

28. ارديبهشت 1396 - 14:26   |   کد مطلب: 25219
فرماندار ویژه ملایر از فعالیت 3 هزار و 500 نفر به عنوان عوامل اجرایی انتخابات 29 اردیبهشت ماه در ملایر خبر داد.

به گزارش صبح الوند، عبدالعظیم رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در ملایر با اشاره به برگزاری دو انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در 29 اردیبهشت‌ماه اظهار کرد: تاکنون طبق قانون تمام فرآیند انتخابات در شهرستان ملایر به خوبی برگزار شده که امیدواریم در روز انتخابات شاهد حضور پرشور و حداکثری مردم باشیم.

 

وی با اشاره به ثبت نام داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و شورا در پنجمین انتخابات شوراهای اسلامی گفت: از تعداد یک‌هزار و 31 داوطلب شوراهای اسلامی شهرستان ملایر210 نفر مربوط به حوزه شهری است که 136 داوطلب مربوط به شهر ملایر است.

 

فرماندار ویژه ملایر از برپایی 214 شعبه اخذ رای در شهرستان ملایر خبر داد و افزود:از این تعداد شعب 135 شعبه به صورت ثابت و 79 شعبه نیز به صورت سیار روند برگزاری انتخابات را بر عهده دارند.

 

وی با بیان اینکه 651 صندوق اخذ رای برای برگزاری انتخابات در شعب برگزاری انتخابات در ملایر در نظر گرفته شده است تصریح کرد: از این تعداد 341 صندوق در شهر ملایر مستقر است که در هر شعبه یک صندوق برای آرای ریاست جمهوری و یک صندوق نیز برای آرای انتخابات شوراهای اسلامی در نظر گرفته شده است.

 

رضایی با بیان اینکه ملایر یکی از چهار شهر استان همدان است که انتخابات شوراهای اسلامی در آن به صورت کاملاً الکترونیکی برگزار می‌شود گفت: در بقیه نقاط شهرستان انتخابات مانند دوره‌های گذشته برگزار می‌شود.

 

وی در ادامه از فعالیت 3 هزار و 500 نفر از عوامل اجرایی برای برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه در ملایر همزمان با روز انتخابات خبر داد و افزود: جلسات آموزشی و توجیهی تا قبل از برگزاری انتخابات برای عوامل اجرایی برگزار شده است.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان