اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

9. خرداد 1396 - 15:55   |   کد مطلب: 25291
در ادامه تحقیقات پرونده برخورد خودروی حامل فرماندار ملایر با مامور ناجا
فرماندار ملایر به دادسرا احضار شد
در ادامه تحقیقات پرونده برخورد خودروی حامل فرماندار ملایر با مامور راهنمایی و رانندگی، فرماندار ملایر به دادسرا احضار شد.
فرماندار ملایر به دادسرا احضار شد

به گزارش صبح الوند به نقل از فارس، چندی پیش یک خبر با عنوان «خودروی فرماندار به مأمور راهور زد و متواری شد/ وقتی قوانین در دولت فقط برای عوام‌الناس است!» در این خبرگزاری منعکس شد، خبری که در مصاحبه با رئیس پلیس راه استان همدان، از سوی او نیز تأیید شد. البته با وجود این اتفاق، خبر فردای آن روز از سوی روابط عمومی فرمانداری ملایر تکذیب شد؛ البته این تکذیب هیچ گاه راه به جایی نبرد!

 

بعد از صدور این تکذیبیه، خبرگزاری فارس مصاحبه مجددی با رئیس پلیس راه استان و همین طور رئیس پاسگاه جوکار انجام داد تا اطلاعات بیشتری کسب کند، در مصاحبه با این دو مسوول نیز دوباره بر وقوع این اتفاق تأکید شد، اما قسمت جالب ماجرا این بود که استانداری همدان در اقدامی عجولانه و عجیب، با انتشار یک مطلب در سایت خود مدعی شد که این خبر کذب است و رئیس پلیس راه استان هم هرگونه مصاحبه با رسانه‌ها را تکذیب کرده است!

 

بعد از این ادعا، خبرگزاری فارس تماسی دوباره با رئیس پلیس راه برقرار کرد که او نیز بعد از رد این ادعای استانداری، عنوان کرد همان طور که قبلاً گفته موضوع درگیری را تأیید می‌کند، این صحبت‌های سرهنگ عزیزی با عنوان «درگیری بخشدار جوکار با مأمور راهور را تأیید می‌کنم/ معاون استاندار خواست موضوع را فیصله دهم!» در خبرگزاری فارس درج شد.

 

با انتشار این خبر، استانداری همدان در سکوت فرو رفت، اما ماجرا به اینجا ختم نشد و ابعاد ماجرا گستره بیشتری پیدا کرد، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان نیز طی مصاحبه‌ای صحت این خبر را اعلام کرد و بعد از آن نیز سردار سعید منتظر المهدی سخنگوی نیروی انتظامی به تشریح جزئیات این اتفاق پرداخت و گفت:  مسئولیت، مصونیت نمی‌آورد اعلام کرد، ضمن اینکه ادعای فرماندار ملایر مبنی بر دلجویی از مامور پلیس تاکنون محرز نشده است.

 

خبری بعدی که رسید، «دستگیری بخشدار جوکار بود»، امروز نیز کامران حمزه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان اظهار کرد: در ادامه تحقیقات پرونده برخورد خودروی حامل فرماندار ملایر با مامور راهنمایی و رانندگی، فرماندار ملایر به دادسرا احضار شده است.

 

به گزارش خبرگزاری فارس، در مورخ 96/2/4 و ساعت 13:48 مأمورین در عین کنترل سرعت با دوربین، یک خودروی سواری که دارای سرعت 137 کیلومتر بوده را متوقف کردند. با پیاده شدن راننده خودرو، افسر از راننده تقاضای مدارک می‌کند که یک نفر از سرنشینان خودرو با معرفی خود به عنوان بخشدار جوکار و با عنوان اینکه  این خودروی فرمانداری است از ارائه مدارک توسط راننده خودداری می‌کند، مأمور راهنمایی و رانندگی در ادامه به سمت جلوی خودرو جهت اعمال قانون می‌رود که بخشدار با بیان عبارتی توهین آمیز به مأمورین، شخصاً به عنوان راننده سوار خودرو شده و ضمن برخورد با مأمور، مأمور بر روی کاپوت خودرو می‌افتد، فرماندار ملایر نیز در این خودرو حضور داشت.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان