اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

13. خرداد 1396 - 20:36   |   کد مطلب: 25345
دبیر بیست و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان:
فراخوان جشنواره تئاتر کودک باشعار«کودکی،همسفر قصه‌ها»منتشر می‌شود
دبیر بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان گفت: فراخوان جشنواره تئاتر کودک با شعار «کودکی، همسفر قصه‌ها»منتشر می‌شود.
دبیر بیست و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان

به گزارش صبح الوند، مریم کاظمی درباره تغییرات این دوره جشنواره در فراخوان اظهار داشت: جشنواره بیست و چهارم تغییری بنیادین در شکل و ساختار کلی جشنواره آن طور که تاکنون وجود داشته ندارد، اما سعی شده با رویکرد دیگری به بخش‌های مختلف نگاه شود که برگرفته از شعارمان و کدگذاری اهداف آینده تئاتر کودک در دراز مدت باشد.

 

وی ادامه داد: اگر بخشی در جشنواره وجود دارد پس مهم است و تأکید خاصی روی بخش خاصی وجود ندارد بلکه تأکید روی دقت در بود و نبود این اگرها و چراهاست، اینکه از خود بپرسیم هر بخش جشنواره برای چه ایجاد و در فراخوان گنجانده شده و چه مسئولیتی متوجه فعالان و دوستداران تئاترکودک و مدیران این حوزه خواهد شد.

 

دبیر بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان شعار جشنواره امسال را «کودکی، همسفر قصه ها» معرفی کرد و گفت: ما از جشنواره‌های گذشته یاد کردیم و ضمن تأکید بر همه شعارهایی که تاکنون به اهداف جشنواره کمک کرده است، دنباله‌رو آنها، شعار جدیدی برای جشنواره امسال انتخاب کردیم که برگرفته از شرایط فعلی تئاتر کودک و تشخیص بعضی کمبودها است.

 

وی بیان کرد: شعار امسال «کودکی، همسفر قصه ها»   با هدف اهمیت به قصه و قصه‌گویی و نوع روایت در مسیر نزدیک شدن به مخاطبان است.

 

کاظمی ویژگی فراخوان امسال را سادگی، حفظ انسجام گروه‌ها و نزدیک شدن به آرمان هنری دانست و افزود: ویژگی فراخوان امسال به سادگی، حفظ انسجام گروه‌هایی که در زمینه نمایش‌های کودک و نوجوان کار می‌کنند، دوری از بی‌تفاوتی و نزدیک شدن به آرمان هنری است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان