اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

17. خرداد 1396 - 23:37   |   کد مطلب: 25393
نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی :
حل مشکل سپرده‌گذاران مؤسسه آرمان طی دو هفته آینده
نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: ناتوانی مؤسسه مالی و اعتباری آرمان در انجام تعهدات نسبت به سپرده‌گذاران به معضلی جدی برای عده کثیری از مردم در هفته‌های اخیر تبدیل شده است.
حل مشکل سپرده‌گذاران مؤسسه آرمان طی دو هفته آینده

به گزارش صبح الوند، محمد کاظمی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه همدان، افزود: در این میان سپرده‌گذاران این مؤسسه در ملایر نیز با این مشکل مواجه شده و در دیدار اخیری که با رئیس شعبه ملایر مؤسسه مالی اعتباری آرمان داشتم، ابعاد مسأله بررسی شد.

وی اظهار کرد: برای پیگیری مسأله در ملاقات دیروز خود با رئیس‌کل بانک مرکزی به انعکاس دغدغه‌های مردم به ویژه سپرده‌گذاران ملایری مؤسسه آرمان پرداختیم و خواستار رفع مشکل در اسرع وقت شدیم.

نماینده مردم ملایر در مجلس افزود: رئیس بانک مرکزی نیز در این دیدار به پیگیری مجدانه موضوع توسط معاونت بانک مرکزی اشاره و ابرازامیدواری کرد با تلاش‌های صورت گرفته ظرف دو هفته آینده این مشکل مرتفع شود.

کاظمی با اظهارتأسف نسبت به مشکلات پیش‌آمده برای سپرده‌گذاران و مالباختگان مؤسسه مالی و اعتباری آرمان، تصریح کرد: نمایندگان ملایر به همراه سایر نمایندگان کشور، تا رسیدن به نتیجه مطلوب و بازگرداندن دارایی مردم نهایت تلاش و پیگیری خود را مبذول می‌دارند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان