اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

18. خرداد 1396 - 22:41   |   کد مطلب: 25405
فراخوان چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی استان همدان منتشر شد.
فراخوان چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی استان همدان منتشر شد

به گزارش صبح الوند، این اداره کل چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی استان همدان را در شهرستان تویسرکان برگزار می‌کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در این باره گفت: ایجاد فضایی سالم و سازنده برای شناسایی توانمندی و خلاقیت هنرمندان، ایجاد بستری مناسب برای رشد و شناخت استعدادها، ارتقاء انگیزه و حس خلاقیت در حوزه های هنری، ایجاد فضایی هنری برای ارتباط نزدیک هنرمندان جوان استان با اساتید پیشکسوت و تبادل اندیشه‌ها و فراهم ساختن زمینه مناسب برای رقابتی سازنده در راستای ارتقاء کیفی آثار هنری از جمله اهداف این جشنواره است.

فاضل عبادی بخش‌های مختلف این جشنواره را معرفی کرد و افزود: علاقمندان می توانند در بخش‌های گرافیک( طراحی پوستر و آرم)، نقاشی، تصویرسازی، کاریکاتور، طراحی، تهذیب و حجم (گل و سفال) آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی با بیان اینکه انتخاب موضوع در همه بخش‌های جشنواره در مرحله نخست داوری آزاد است، اظهار کرد: نگاه هنرمندان به شعار سال «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال»، نماز، دفاع مقدس، ترویج فرهنگ صلح و بشر دوستی، صرفه‌جویی، سبک زندگی و حقوق شهروندی در اولویت ستاد برگزار جشنواره است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با تأکید بر اینکه هنرمندان ١٥ تا ٣٥ سال می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند، گفت: آخرین مهلت ارسال آثار در قالب لوح فشرده به یکی از ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های استان ٢٠ مردادماه است و این جشنواره ١٢ و ١٣ شهریور ماه برگزار خواهد شد.

عبادی عنوان کرد: علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن ٢٠-٣٢٥١٢١١٨ داخلی ١٢٧ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان