اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

25. خرداد 1396 - 20:49   |   کد مطلب: 25496
رئیس پلیس راهور استان همدان گفت: محدودیت ترافیکی ویژه شب‌های قدر در همدان اجرا می‌شود.
رئیس پلیس راهور استان همدان

به گزارش صبح الوند، سرهنگ علی فکری در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: پلیس راهور استان همدان به منظور ایجاد امنیت ترافیکی و جلوگیری از وقوع تصادفات احتمالی و گره های ترافیکی در روزهای پنجشنبه ۲۵ خرداد  مصادف با شب بیست و یکم رمضان و شنبه ۲۷ خرداد و شب بیست و سوم رمضان در محل‌های برگزاری مراسم شب قدر طرح ترافیکی وی‌ژه ای را به اجرا در خواهد آورد.

وی گفت: برهمین اساس از ساعت ۲۲  تردد تمام وسایل نقلیه از خیابان باباطاهر، میدان علویان، میدان فلسطین و بلوار کاشانی به سمت میدان امامزاده عبدالله ممنوع خواهد بود و همچنین توقف وسایل نقلیه در دور میدان امامزاده عبدالله تا حریم ۵۰ متری آن ممنوع است.

سرهنگ فکری افزود: ورود تمام وسایل نقلیه به محوطه باغ بهشت تنها از بلوار آیت الله موسوی امکان پذیر و درب های باغ بهشت در بلوار بهشت مسدود است و خروج وسایل نقلیه که در محوطه باغ بهشت هستند نیز تنها از خروجی میدان امام حسن (ع) انجام خواهد شد.

وی گفت: در حریم درب های ورودی و خروجی مکانهای برگزاری مراسم شب قدر مانند حسینیه حضرت امام خمینی (ره)، مسجد جامع، مسجد مهدیه و غیره به جهت جلوگیری از گره های ترافیکی و سهولت در رفت و آمد محدودیت توقف وسایل نقلیه به اجرا در خواهد آمد.

رئیس پلیس راهور استان همدان گفت: تردد موتورسیکلت نیز در محلهایی که ممنوعیت تردد اعمال می شود همانند خودروها ممنوع است و با متخلفین برابر مقررات برخورد خواهد شد.

فکری یادآور شد: در صورت توقف وسیله نقلیه در محلهایی که ممنوعیت توقف در آنها به اجرا در خواهد آمد، وسیله نقلیه توسط جرثقیل منتقل خواهد شد.

وی در پایان از مردم استان همدان خواست با انتخاب مسیرهای جایگزین و همکاری با عوامل این یگان، پلیس راهور را در اجرای هر چه بهتر این طرح ترافیکی یاری کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان