اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

7. تير 1396 - 23:44   |   کد مطلب: 25642
رئیس گروه سلامت دهان و دندان معاونت بهداشتی همدان:
۱۴۷ هزار دانش‌آموز همدانی در طرح فلورایدتراپی دندان شرکت کردند
رئیس گروه سلامت دهان و دندان معاونت بهداشتی همدان گفت: ۱۴۷ هزار دانش‌آموز همدانی زیر پوشش طرح فلورایدتراپی دندان قرار گرفتند.
رئیس گروه سلامت دهان و دندان معاونت بهداشتی همدان

به گزارش صبح الوند، بهروز صدیقی با بیان اینکه مرحله دوم وارنیش فلورایدتراپی در استان همدان انجام شد، اظهار داشت: در راستای اجرای برنامه سلامت دهان و دندان دانش‌آموزان مقطع ابتدایی، طرح وارنیش فلورایدتراپی دانش‌آموزان انجام شد و در این خصوص به پوشش ۱۰۰ درصدی رسیدیم.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر اطلاعات وارنیش فلورایدتراپی وارد سامانه می‌شود، گفت:‌ از آنجا که برخی از مراکز روستایی است و هنوز اطلاعات به دست نرسیده، تا جمع‌آوری آن مدتی طول خواهد کشید.

رئیس گروه سلامت دهان و دندان معاونت بهداشتی همدان با بیان اینکه عمل وارنیش فلورایدتراپی بر روی دندان‌های ۱۴۷ هزار نفر از دانش‌آموزان در استان انجام شده است، بیان کرد: تاکنون اطلاعات ۱۳۸ هزار دانش‌آموز وارد سایت شده است.

وی با بیان اینکه کودکان پایه اول تا ششم ابتدایی مورد عمل وارنیش فلورایدتراپی قرار گرفتند، افزود: در مرحله نخست نیز پایه اول تا ششم ابتدایی در دستور کار بود و در مرحله اول و دوم طی دو نوبت عمل وارنیش فلورایدتراپی انجام شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان