اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

15. تير 1396 - 23:48   |   کد مطلب: 25751
یک روحانی اصلاح طلب میثم مطیعی را تهدید کرد!
اشرفی اصفهانی: اگر دسترسی داشتم حساب میثم مطیعی را می‌رسیدم!
رئیس هیئت رسیدگی به تخلفات نهاد ریاست‌جمهوری گفت: اگر به شخصی که در نماز عید فطر به رئیس‌جمهور توهین کرد، دسترسی داشتم حساب آن شخص را می‌رسیدم.

به گزارش صبح الوند به نقل از تسنیم، حجت الاسلام اشرفی اصفهانی فعال سیاسی اصلاح‌طلب و رئیس هیئت رسیدگی به تخلفات نهاد ریاست جمهوری صبح امروز در همایش فصلی خانه احزاب، گفت: من جزو اولین کسانی بودم که در حزب جمهوری اسلامی عضو شدم و اهمیت حزب را از اینجا بدانیم که حزب جمهوری آن‌قدر مهم بود که حضرت امام از وجوهات شرعی هم برای حزب دستور دادند استفاده شود.

وی افزود: خانه احزاب در زمان دولت اصلاحات بسیار کارساز و مهم بود اما در دولت بعدش خانه احزاب از بین رفت. اکنون که خانه احزاب دوباره راه افتاده،  باید بسیار کارساز باشد.

اشرفی اصفهانی با بیان اینکه مردم حقاً در این انتخابات نقش به‌سزایی داشتند و نباید روحانی مردم را فراموش کند، گفت: کابینه قوی و کارساز متناسب با نیاز مردم می‌خواهیم. اگر من جای روحانی بودم به خانه تک تک مردم می‌رفتم و به‌خاطر حضورشان تشکر می‌کردم.

این مقام ارشد نهاد ریاست جمهوری با اشاره به ماجرای سرودن برخی اشعار از سوی میثم مطیعی در نماز عید فطر امسال تصریح کرد: اگر به شخصی که در نماز عید فطر به رئیس‌جمهور توهین کرد، دسترسی داشتم حساب آن شخص را می‌رسیدم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان