اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

17. تير 1396 - 14:03   |   کد مطلب: 25767
نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه واحدهای تولیدی با تکیه بر توانمندی‌های داخلی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی حرکت کنند، گفت: در اینصورت منویات رهبری انقلاب اجرایی می‌شود.
واحدهای تولیدی همدان در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی حرکت کنند

به گزارش صبح الوند، آیت‌الله غیاث‌الدین طه محمدی  در بازدید از شرکت پایا بسپار آریا، اظهار داشت: نماز دیواری بین کفر و ایمان است، کسانی که به این فرضیه واجب عمل می‌کنند مومن  در غیر این صورت کافر محسوب می‌شوند.

وی با اشاره به حدیثی که در آن آمده است بهشت دارای هشت طبقه و جهنم هفت طبقه است، افزود: در طبقه هفتم جهنم حرارت آتش بسیار زیاد است که از جمله گناهکارانی که به طبقه هفتم برده می‌شوند افرادی هستند که نماز را به جا نیاورده‌اند.

محمدی با بیان اینکه به جا نیاوردن نماز عامل هزاران بدبختی دنیا و آخرت است، عنوان کرد: اگر نماز جماعت با حضوربیش از 10 نفر برگزار شود ملائکه الهی‌ نمی‌توانند ثواب هر رکعت نماز جماعت را ثبت کنند و  ارزش این عمل آن قدر بالا است که خداوند فرمود اگر دریاها مرکب، جنگل‌ها قلم، زمین و آسمان ورق و جن و انس نویسنده شوند ثواب یک رکعت نماز این جماعت را نمی‌توانند ثبت کنند.

محمدی با تأکید بر اینکه متاسفانه از بعد از پیروزی انقلاب تا به حال بایستی نمازهای جماعت به صورت باشکوه برگزار می‌شد اما این گونه نبوده است، گفت: انشالله از این پس نمازهای جماعت به صورت با شکوه و با استقبال مناسب برگزار شود.

وی تصریح کرد: به دور از انصاف است نماز که فریضه‌ای واجب همراه با اهمیت بسیار و سازنده است را دست کم گرفته و خود را از توفیقات این رهگذر محروم سازیم.

محمدی با بیان اینکه بسیاری از این قطعه‌هایی که در این شرکت به آسانی ساخته و ارزان در خدمت کل کشور قرار می‌گیرد باید چند برابر قیمت از خارج کشور وارد شود، اظهار داشت: کشورهای خارجی با کوچک‌ترین اعتراض اقدام به تحریم واردات می‌کنند.

وی تأکید کرد: به برکت این تدابیر اندیشیده شده، در این واحد تولیدی نیازمندی‌های آبیاری کشاورزی تامین می‌شود که در این صورت نیازی به واردات خارج از کشور نیست.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تأکید بر اینکه با حرکت ملایم خود را از زیر بار بانک‌ها نجات دهید، افزود: با ایستادن رو ی پای خود و تکیه بر توانمندی‌ها اجازه ندهید که نتیجه زحمات این 350 فرد فعال در این واحد تولیدی را بانک‌ها غارت کنند.

محمدی عنوان کرد: اگر تعداد این 350  نفر روز به روز افزایش داشته باشد در آن صورت تأکیدات مقام معظم رهبری در راستای اقتصاد مقاومتی میسر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه رسیدن عملکرد این واحد تولیدی به گوش مقام معظم رهبری سبب خوشنودی ایشان می‌شود، گفت: هیچ کاری بهتر از این نیست که عملکرد ما زندگیمان را اداره کند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان