اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

19. تير 1396 - 14:45   |   کد مطلب: 25798
فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه بسیج شهرستان 200 برنامه جهت هفته حجاب و عفاف پیش بینی کرده است افزود: اصلی ترین این برنامه برگزاری اجتماع عظیم مردمی صیانت از حریم خانواده می باشد.

به گزارش صبح الوند، سرهنگ حسن برزگر در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک هفته عفاف و حجاب به بیان اهمیت این هفته پرداخت و افزود: در این هفته  رضاخان با صدور دستور کشف حجاب منجر به آن شد که  قریب به 3500 نفر از مردمی که تحصن کرده بودند به شهادت رسیدند و 56 کامیون جنازه جابه جا شد.

 

وی اظهار کرد:  به مناسبت گرامیداشت این اقدام و دفاع از این ارزش اسلامی در سطح جامعه برنامه هایی که از طریق قائم مقام وزیر کشور ابلاغ شده بود که در قالب ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان آوردیم و به عنوان یکی از معروفات و هجمه ای که دشمن دارد همه دست به دست هم دادیم که اقداماتی انجام دهیم.

 

فرمانده سپاه ناحیه همدان تاکید کرد: دشمن می خواهد با پرو بال دادن به جریانهایی همچون جریان فمنیستی حجاب و خانواده  ایرانی را تحت تاثیر قراردهد که ما با بصیرت خود نخواهیم گذاشت.

 

وی به بیان برنامه های روز حجاب و عفاف پرداخت و افزود: این برنامه ها از روز شنبه 17 تیرماه با موضوع عفاف و حجاب،گرایش انسانی ، انتخاب ایرانی ، روز یکشنبه 18 تیرماه با موضوع عفاف و حجاب، آزادی، کرامت انسانی، حقوق شهروندی، روز دوشنبه 19 تیرماه با موضوع عفقاف و حجاب، تجلی مشارکت اجتماعی  و روز سه شنبه 20 تیرماه با موضوع تولید و اشتغال، نه به پوشاک خارجی می باشد.

 

سرهنگ برزگر در ادامه با اشاره به شعار روز چهارشنبه 21 تیرماه گفت: این روز با عوان مردان غیور، زنان عفیف، خانواده متعالی می باشد و در آن اجتماع بزرگ مردمی صیانت از حریم خانواده را خواهیم داشت.

 

وی افزود: شعار روز پنج شنبه 22 تیرماه عفاف و حجاب ، نشاط اجتماعی، امنیت اخلاقی است و در نهایت این هفته در روز جمعه با شعار جامعه عفیف زمینه ساز ظهور پایان خواهد یافت.

 

فرمانده سپاه ناحیه همدان  با بیان اینکه یک سری وظایف براساس بومی سازی برای کلیه دستگاه ها و ادارات شهرستان در خصوص این هفته  پیش بینی شد ه است افزود: لازم است در کل سال این برنامه ها پیگیری شود.

 

وی به بیان برنامه های مشترک بین دستگاه ها اجرایی شهرستان همدان در خصوص هفته حجاب پرداخت و گفت: از جملهاین برنامه ها  بحث فضاسازی و تبلیغات  محیطی، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری در قالب عفاف و حجاب، برگزاری نمایشگاه های عرضه کتاب، برگزاری همایش و نشت و کارگاه اموزشی با رویکرد حجاب و عفاف و تقدیر از فعالان این حوزه است.

 

سرهنگ برزگر به بیان دیگر برنامه های مشترک در این هفته پرداخت و افزود: بیان و برسی واقعه گوهرشاد در نمازهای جماعت و برگزاری مشاوره های دینی و پاسخ به سئوالات و در نهایت هماهنگی با کارکنان در اجتماع با شکوه مردمی صیانت از حریم خانواده از جمله وظایف مشترک دستگاههای اجرایی است.

 

وی با بیان اینکه بسیج شهرستان همدان اجرای  200 برنامه جهت این هفته پیش بینی کرده است افزود: این  برنامه ها در سطح حوزه ها و پایگاه ها همچون  برگزاری نشست عفاف و حجاب ، بر گزاری مشاوره های مذهبی، برگزاری تریبون ازاد در اماکن تفریحی با محوریت حجاب و عفاف، برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب در سطح حوزه ها و برگزاری عروسک با حجاب من در کلیه مهدهای قرانی است.

 

فرمانده سپاه ناحیه همدان  دیگر برنامه بسیج شهرستان همدان را اهدای شاخه گل و بروشور با موضوع عفاف و حجاب در سطح معابر اعلام کرد و گفت: دیگر برنامه ها همچون دیدار با علما، برگزاری مسابقه نقاشی ویژه کودکان ،اهدا کتاب با موضوع عفاف و حجاب، مسابقه وبلاگ نویسی  و برگزاری کارگاه حجاب و عفاف است.

 

وی با اشاره به برنامه هایی که در اجتماع عظیم صیانت از حریم خانواده برگزار خواهند کرد افزود: این اجتماع از ساعت 18:30 عصر در پیاده راه بوعلی برگزار خواهد شد و 8 غرفه کتاب  و همچنین محصولاتی که  مرتبط با عفاف و حجاب، لوازم التحریر اسلامی، پاسخ به سوالات شرعی و نقاشی که مرتبط با عفاف و حجاب است پیش بینی شده است.

 

سرهنگ برزگر در ادامه با تاکید بر اینکه همه باید در جهت حفظ ارزش های اسلامی همچون  حجاب تلاش کنیم افزود: باید در این زمینه کار کنیم چرا که  دشمن بیکار نمی نشیند  و با مشکلات اقتصادی فراوان از جنگ نرم برعلیه ملت ایران دست برنداشته اند.

 

وی در پایان تصریح کرد: وظیفه همه هست در هرجایی که هست با توجه به بحث آتش به اختیار که مقام معظم رهبری تاکید داشتند  همه ارزش های اسلامی را پیش ببرد و اجازه ندهیم در این زمینه با مشکل مواجه شویم.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان