اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

26. مرداد 1396 - 22:54   |   کد مطلب: 26272
رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان همدان گفت: نخستین دوره لیگ سراسری فوتبال حبابی به میزبانی همدان برگزار می‌شود.
نخستین دوره لیگ سراسری فوتبال حبابی برگزار می‌شود

به گزارش صبح الوند، هادی سبزواری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان با بیان این که فوتبال حبابی از رشته‌های تازه کار در کشور و زیرمجموعه هیئت ورزش‌های همگانی است اظهار داشت: اولین دوره لیگ سراسری فوتبال حبابی به میزبانی شهر همدان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مسابقات از تاریخ 31 مرداد ماه در سالن دانشگاه بوعلی سینا  آغاز می‌شود و تا سوم شهریور ماه نیز ادامه می‌یابد، ابراز کرد: در نخستین دوره لیگ سراسری فوتبال حبابی نمایندگانی از 12 استان کشور به مصاف هم خواهند رفت تا تیم‌های برتر این مسابقات مشخص شوند.

وی  از حضور تیم‌های رسانه ورزش، منتخب ملایر و دانشگاه علوم پزشکی به عنوان نمایندگان استان همدان در این مسابقات خبر داد و گفت: نخستین دوره لیگ فوتبال حبابی استان همدان سال گذشته برگزار شد و تیم رسانه ورزش نیز به مقام قهرمانی این مسابقات دست یافت.

وی درباره وضعیت این رشته در استان تصریح کرد:فوتبال حبابی عمر کوتاهی در کشور دارد و از فعالیت آن در استان همدان هم فقط یک سال می‌گذرد که البته در همان سال اول توانستیم لیگ استانی را برگزار کنیم.

سبزواری فوتبال حبابی را یک رشته مفرح و جذاب دانست و بیان کرد: علاقمندان به رشته فوتبال حبابی برای فعالیت در این رشته می‌توانند به هیئت ورزش‌های همگانی مراجعه کنند و از شرایط فعالیت در این رشته مطلع شوند.

 انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان