اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

10. شهريور 1396 - 22:47   |   کد مطلب: 26441
نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان با بیان اینکه دولت ها در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمات خوبی را به نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام داده اند افزود: امیدواریم که دولت هر چه بیشتر بتوانند نیازهای مردم را برطرف کنند.
نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری

به گزارش صبح الوند، آیت الله موسوی اصفهانی در گفتگو با صبح الوند ،  با اشاره به هفته دولت گفت: در  هفته دولت کارهایی که دولت انجام داده مورد بررسی، نقد و  انتقاد و یا تایید و مورد ستایش قرار میگیرد.

 

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان  با بیان اینکه دولت ها در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمات خوبی را به نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام داده اند افزود: امیدواریم که دولت هر چه بیشتر بتواند نیازهای  مردم را برطرف کند.

 

وی اظهار کرد: :بیشترمشکلات مردم روی مساله بیکاری،مساله تورم ،همراهی و همگامی دولت برای برطرف کردن مشکلات معیشتی مردم متمرکز شده است.

 

آیت الله اصفهانی با بیان اینکه دولتی ها باید فرمایشات رهبری درمورد اقتصاد مقاومتی را در راس کارهای خود قرار دهند افزود:این اقتصاد مقاومتی و اقدام یک مساله بسیار مهمی است ما هم از خدمات دولت باید تشکر کنیم و ضمنا تذکرات هم به انها داریم.

 

وی ادامه داد:  ما  در تحریم از طرف استکبار جهانی هستیم مقداری مشکلات اقتصادی بخاطر مسائل تحریم ها هست .

 

نماینده مردم همدان در مجلس شورا ی اسلامی تاکید کرد: امیدواریم دولتمردان ما بتوانند این مساله مشکلات اقتصادی و اقتصاد مقاومتی را آن طوی که مقام معظم رهبری اقدام و عمل را لازم دانستند انجام بدهند ما هم از زحمات دولتمردان تقدیر و تشکر میکنیم .

 

وی همچنین در خصوص وظایف دولت در مسائل فرهنگی گفت: درمورد مسایل فرهنگی در بعضی از استانها یک سلسله گزارشاتی امده که نظارت کامل از طرف وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی بیشتر باشد و مراقبت کنند زیرا مملکت، مملکت اسلامی است.

 

ایت الله موسوی اصفهانی خاطر نشان کرد:  مردم با خون عزیزانشان این حکومت را بر سر کار اورند و در مسایل فرهنگی مخصوصا کنسرت در یک سری مسائل شرعی مراقب  و اهمیت بدهند.

 

وی در پایان خطاب به دولتی ها تاکید کرد: دولتی ها  مسایلی که مقام معطم رهبری در مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری و تذکراتی که به دولت داشتند در دستور کار خود قرار دهند  تا بتوانند مشکلات را برطرف کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان