اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

13. شهريور 1396 - 20:52   |   کد مطلب: 26488
فرماندار شهرستان ملایر با اشاره به ظرفیت‌های بالفعل و بالقوه ملایر در حوزه فرهنگی، جاذبه‌های تاریخی و صنایع دستی گفت: برگزاری جشنواره مبل و منبت فرصت مغتنمی است که ظرفیت‌ها و قابلیت‌های ملایر در کشور و حتی در سطح جهانی و بین المللی مطرح شود.
جشنواره مبل و منبت ملایر

به گزارش صبح الوند به نقل از تسنیم، عبدالعظیم  رضایی ظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری جشنواره ملی مبل و‌منبت شهرستان با مدیر کل میراث فرهنگی و صنایع دستی استان با اشاره به اینکه یکی از ظرفیت‌های مهم این شهر در حوزه ومبل و‌منبت و توسعه این صنعت است و ملایر در این زمینه پیشرفت‌‌های خوبی داشته اظهارداشت: اگر جشنواره مبل و ‌منبت با کیفیت مطلوب برگزار و اقدامات انجام شده مستند سازی شود مقدمه‌ای برای ثبت جهانی مبل و‌منبت ملایر مهیا می‌شود.

وی با اشاره به موقعیت ویژه  جغرافیایی، فرهنگی و‌جاذبه‌‌های گردشگری و صنایع دستی ملایر تصریح کرد: برگزاری جشنواره مبل و‌منبت فرصتی مطلوب در راستای معرفی  شایسته ظرفیت‌‌های این شهر است.

رضایی با تاکید بر اینکه ضروریست همه  مسئولان شهرستان با اهتمام و‌جدیت پای کار بوده ابتکار و‌خلاقیت جدید داشته تا از  این فرصت فراهم شده بهترین‌ بهره‌برداری انجام شود گفت: برگزاری مطلوب جشنواره مبل ملایر علاوه بر رشد اقتصادی یک نشاط فوق العاده در شهر ایجاد می‌کند.

فرماندار شهرستان ملایر خواستار برقراری نظم  امنیت، شرایط ایاب و ذهاب و اسکان مسافران، ارائه محصولات مبل با کیفیت بالا در نظر گرفتن تخفیفات ویژه در رستوران‌ها و نمایشگاه‌های خرید مبل ونصب بنر در ورودی‌های شهرستان ، درب ادارات و ارگان‌ها شد و افزود: لازم ‌و ضروریست در برگزاری جشنواره ملی مبل و‌منبت ملایر همه مسئولان جدیت و تعهد و دغدغه جدی داشته باشند تا  این برنامه با کمترین ضعف و‌ کاستی برگزار شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و‌گردشگری استان نیز از حمایت و‌اعلام آمادگی این نهاد در زمینه برگزاری مطلوب جشنواره ملی مبل و‌منبت ملایر  در 15 شهریور خبر داد و‌ افزود: 2 اکیپ مجرب و ‌متخصص برای برگزاری برنامه‌های این جشنواره در صبح و بعدظهر در نظر گرفته شده است.

علی مالمیر با تاکید به اطلاع رسانی و ‌در نظر گرفتن تخفیفات و تشویقات ویژه و ارائه محصولات با کیفیت گفت:  تولیدگنندگان و صنعتگران ملایری باید برگزاری جشنواره را یک فرصت سرمایه‌گذاری بهینه ببینند و نهایت استفاده را از این فرصت طلایی برای ارائه ظرفیت‌های ملایر در همه حوزه‌های فرهنگی و گردشگری به ویژه مبل و‌منبت داشته باشند.

این مسئول بر استفاده از ظرفیت هنرمندان ملایری و ارایه بسته‌‌های فرهنگی، تبلیغی در راستای معرفی هرچه بیشتر ظرفیت‌های ملایر تاکید کرد و‌ افزود: اگر بتوانیم این رویداد بزرگ ملی را به بهترین شکل برگزار کنیم  علاوه بر رشد اقتصادی ، معرفی ظرفیت‌های متعدد ملایر در حوزه‌های تاریخی،فرهنگی و صنایع دستی و‌گردشگری  و جذب  همه ساله توریسم  در این شهر را به دنبال دارد.

وی با تاکید بر مستندسازی همه اقدامات و برنامه‌‌های ارائه شده در جشنواره ملی مبل و‌منبت ملایر اظهارداشت: منعکس کردن این برنامه کمتر از برگزاری آن نیست و‌ مقدمه‌ای برای سال‌های آتی و‌معرفی همه ظرفیت‌های ملایر در زمینه جذب گردشگران بیشتر است.

به‌گزارش تسنیم، جشنواره ملی مبل و‌منبت از 15 تا 24 شهریور ماه امسال با حضور هنرمندان کشوری، استانی و شهرستانی و اقشار مختلف مردم از شهرها و استان‌های اطراف برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان