اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

15. شهريور 1396 - 23:18   |   کد مطلب: 26519
مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی همدان و مشاور سلامت استاندار بر همکاری مسئولان وزارت بهداشت به عدم خروج پرستاران طرحی از بیمارستان‌ها پس از اتمام طرح تأکید کرد.
پرستاران همدان

به گزارش صبح الوند، فاطمه شیرانی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه همدان، با بیان اینکه در حال حاضر در بیمارستان‌های همدان و شهرستان‌های نهاوند، رزن و کبودراهنگ کمبود نیرو وجود دارد، افزود: با راه‌اندازی بیمارستان‌های تازه تأسیس در شهرستان‌های بهار، نهاوند و اسدآباد کمبود نیروی پرستار بیش از پیش احساس خواهد شد.

وی یادآور شد: با حضور وزیر بهداشت این موضوع مورد بررسی قرار گرفت و به عدم خروج پرستاران طرحی و برگزاری آزمون استخدامی و جذب نیرو برای بیمارستان‌های تازه تأسیس تأکید شد.

شیرانی تصریح کرد: برای حل این موضوع باید از خروج پرستاران طرحی پس از اتمام طرح جلوگیری شود و با تبدیل وضعیت پرستاران شرکتی نیز موافقت لازم انجام گیرد.

وی تأکید کرد: وزیر بهداشت نیز با عدم خروج پرستاران طرحی موافقت کرد اما در حال حاضر برای برگزاری آزمون استخدامی و روند تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی در حال مکاتبه هستیم.

مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه تا پایان امسال تقریبا 300 پرستار طرح خود را به اتمام می‌رسانند، افزود: در حال حاضر 291 نفر نیز در کادر پرستاری در انتظار برگزاری آزمون استخدامی برای تبدیل وضعیت خود هستند.

وی عنوان کرد: با توجه به اهمیت موضوع در حال رایزنی هستیم که این دو تصمیم تا پایان سال عملیاتی و کمبود نیروی پرستاری نیز در بیمارستان‌ها موتفع شود. 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان