اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

21. شهريور 1396 - 21:54   |   کد مطلب: 26583
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری‌های به عمل آمده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، مجوز برداشت برای شرکت معادن سرمک تا ۱۶ سال دیگر صادر شد .

به گزارش صبح الوند به نقل از ایسنا, حجت‌الاسلام والمسلمین احد آزادیخواه سه‌شنبه 21 شهریورماه در دیدار با خاکباز، مدیر شرکت معادن سرمک ملایر، مطرح کرد: پس از پیگیری‌ها و رایزنی‌های انجام شده با سرقینی، معاون امور معادن وزارت صنعت، معدن، تجارت و حسن‌نظر او در زمینه پرداخت ۵۰۰ میلیون تومان از مبلغ بدهی و قرار پرداخت ماهیانه ۲۴۰ میلیون تومان، مجوز برداشت تا ۱۶ سال آینده برای این شرکت صادر شد . 

وی با بیان اینکه شرکت معادن سرمک ملایر به تازگی با مشکلات مالی و بدهی مواجه شده بود، ابرازامیدواری کرد: اگر بتوانیم حدود ۲ میلیارد تومان سرمایه در گردش برای شرکت معادن سرمک اخذ کنیم، علاوه بر کارکنان این شرکت برای ۳۰ نفر دیگر اشتغالزایی ایجاد خواهد شد . 

آزادیخواه در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: به زودی خبرهای خوشی برای ملایر در راه است و قله‌هایی که برای ملایر یک فرضیه بود با هماهنگی، تلاش و همدلی مسئولان در آینده نه چندان دور تحقق پیدا خواهد کرد . 

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس دهم کسب عنوان شهر ملی منبت برای ملایر را افتخاری بزرگ برای این شهرستان دانست و این جایگاه را شایسته برای ملایر و صنعتگران این هنر برشمرد . 

آزادیخواه ابرازامیدواری کرد: با توجه به وجود سطح زیرکشت باغ‌های انگور در این شهرستان و تولید سالانه 250 هزار تن انگور، پس از بررسی و تأیید پرونده انگور ملایر در سازمان جهانی فائو، ملایر شهر جهانی انگور شود . 

وی به رشد چشمگیر ملایر در حوزه بهداشت و درمان طی 2 سال اخیر، اشاره کرد و گفت: احداث مرکز آنژیوگرافی، راه‌اندازی دانشکده پیراپزشکی و جذب ۱۶ میلیارد تومان یارانه کشمش از اقدامات مثبت انجام شده طی ماه‌های اخیر در ملایر است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان