اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

6. آبان 1396 - 23:04   |   کد مطلب: 27175
مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری همدان مطرح کرد
نصب 80 قطعه المان در مسیر تردد زائران حسینی در همدان
مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری همدان با اشاره به آماده‌سازی 80 قطعه المان برای نصب در مسیر تردد زائران حسینی در همدان، گفت: 80 درصد المان‌ها ساخته شده است.
نصب 80 قطعه المان در مسیر تردد زائران حسینی در همدان

به گزارش صبح الوند، وحید علی‌ضمیر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اقدامات سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری همدان با توجه به در پیش بودن اربعین حسینی، اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌ها و تجربیات سال‌های گذشته، اقدامات ایام اربعین سال به سال گسترده‌تر می‌شود.

 

وی با بیان اینکه همدان در مسیر تردد زائران حسینی قرار دارد، گفت: در مسیر زائران از ورودی شهر همدان، میدان سردار همدانی (فرودگاه) تا میدان خیبر (صداو سیما) طبق سال‌های گذشته برنامه‌ریزی استفاده از المان‌های مناسبتی را خواهیم داشت.

 

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری همدان بیان کرد: 80 قطعه المان در حال آماده‌سازی برای نصب در مسیر تردد زائران حسینی طی ایام اربعین در همدان است.

 

وی با تأکید بر اینکه بخش عمده آماده‌سازی المان‌ها صورت گرفته است، افزود: 80 درصد المان‌ها ساخته و آماده نصب است که نصب آنها آغاز خواهد شد و تعداد باقیمانده نیز طی سه روز آینده آماده و نصب خواهد شد.

 

علی‌ضمیر با اشاره به آماده‌سازی و نصب المان‌های نورانی (سازه‌های دید در شب) به صورت LED در بلوار ارتش، تصریح کرد: از روز امروز نصب المان‌های نورانی آغاز خواهد شد.

 

وی به نصب تابلوهای مزین به نام امام حسین(ع) و حضرت عباس(ع)، ادامه داد: در بلوار آیت‌الله نجفی 40 تابلوی مزین به نام امام حسین(ع) و حضرت عباس(ع) نصب شده است.

 

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری همدان خاطرنشان کرد: با توجه به برپایی یک موکب در مسجد راه کربلا در بوستان نماز به صورت ویژه نصب المان، ریسه‌های پارچه‌ای و المان انجام می‌شود.

 

وی با بیان اینکه بحث پارک‌ها نیز در مجموع سازمانی قرار دارد، یادآور شد: پارک شهروند در مسیر برگشت زائران حسینی و بوستان نماز از لحاظ مبلمان، روشنایی و رفع نواقص در حال آماده‌سازی است.

 

علی‌ضمیر با تأکید بر اینکه اقدامات اثرگذار و خوب خواهد بود، اظهار کرد: نصب تعداد زیادی بیلبورد و سازه‌های تبلیغاتی در مسیر زائران اربعین حسینی از میدان سردار همدانی (فرودگاه) تا انتهای مسیر کار متفاوتی است که به طور جدی و ویژه به دنبال انجام آن هستیم.

 

وی با بیان اینکه سازه‌های تبلیغاتی و بنرها با مضامین اربعین و مفاهیم مرتبط خواهد بود، گفت: نصب سازه‌های تبلیغاتی کارهای خوب با طراحی خوب است که طی چهار روز آینده با رفع نواقص بیلبوردها نصب خواهد شد.

 

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری همدان بیان کرد: داخل شهر نیز طبق سال‌های گذشته در میادین و تقاطع‌های مهم اقدامات مناسبتی انجام می‌شود.

 

وی با تأکید بر اینکه نسبت به سال گذشته رشد اقدامات و فعالیت‌ها را در بحث اربعین داشته‌ایم، افزود: اربعین امسال افزایش دو برابری در تعداد نصب المان‌ها، فضاهای ریسه‌بندی و نصب پرچم خواهیم داشت.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان