اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

7. آبان 1396 - 21:52   |   کد مطلب: 27178
بالاخره پس از خبرهای نیم بندی که از گوشه و کنار شنیده می شد،با حکم وزیر کشورو بنا به پیشنهاد استاندار همدان "سید سعید شاهرخی" به عنوان معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان انتخاب شد.
سید سعید شاهرخی"

به گزارش صبح الوند به نقل از نافع، به دنبال زمزمه هایی مبنی بر تغییر محمد ابراهیم الهی تبارمعاون سیاسی امنیتی استاندارهمدان وجایگزینی وی توسط "سید سعید شاهرخی"، رسانه های استان طی مصاحبه هایی صحت و یا عدم صحت اخبار مذکور را از استاندار همدان جویا شدند که البته محمد ناصر نیکبخت در آن بازه زمانی هرگونه تغییر را نه تایید و نه تکذیب کرد.

 

الهی تبار نیز چند روز پیش درگفتگو با خبرنگار نافع ضمن خودداری ازتایید و یا تکذیب این خبر،روابط عمومی استانداری را مسئول پاسخگویی به سوالات خبرنگاران دانست.

 

بالاخره پس از خبرهای نیم بندی که از گوشه و کنار شنیده میشد،با حکم وزیر کشورو بنا به پیشنهاد استاندار همدان "سید سعید شاهرخی"  به عنوان معاون سیاسی امنیتی استاندارهمدان انتخاب شد.

 

سعید شاهرخی که پیش از این در سمت معاونت سیاسی امنیتی  استانداردر استان های قزوین و لرستان خدمت کرده است اهل استان لرستان است، وبا حکم وزارت کشورراهی پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین می شود.

 

"سعید شاهرخی" پیش از این در گفتگو بارسانه ها حضورش دراستانداری همدان را یک شایعه اعلام کرده بود اما خاطرنشان کرده بود که من به‌عنوان نیروی رسمی وزارت کشور با ۲۷ سال سابقه در عرصه خدمت‌رسانی در این وزارت خانه تابع تصمیمات وزارت کشور هستم و هر زمان که وزارت کشور تصمیمی مبنی بر تغییر مسئولیت بگیرد برای خدمت‌رسانی در نقطه دیگری از کشور حاضر خواهم شد.

 

(این خبربا توجه به اخبار منتشر شده از سوی وزارت کشوردرفضای مجازی، منتشر شده است)

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان