اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

8. آبان 1396 - 10:33   |   کد مطلب: 27185
مسول کارگروه سیاسی شورای علوی همدان:
نقش مهم بسیج دانش اموزی در تقویت روحیه خودباوری نوجوانان
مسول کارگروه سیاسی شورای علوی همدان گفت: ارتباط و تعامل سازنده در سنین نوجوانی و جوانی در بسیج ،اثرگذاری بیشتری در حرکتهای جهادی و انقلابی خواهد داشت

به گزارش صبح الوند، به مناسبت فرا رسیدن روز بسیج دانش اموزی و سالگرد شهادت شهید فهمیده با یکی از دانش اموزان نمونه بسیجی همدان مصاحبه ای صورت گرفت.

 

علیرضا پرستش دانش آموز پایه چهارم مدرسه علامه حلی یک همدان که فعالیت خود را  از سال اول راهنمایی در بسیج دانش آموزی شروع کرده است در گفتگو با خبرنگار صبح الوند گفت : هم اکنون بنده حدود هفت سال است در بسیج دانش آموزی فعالیت دارم و دو سال است که عضو شورای تصمیم گیری علوی استان  و مسئول کار گروه سیاسی آن هستم.

 

این دانش اموز نمونه بسیجی به بیان رتبه های علمی خود پرداخت و گفت:  در دو سال اخیر موفق به کسب دو عنوان برتر استانی در جشنواره جوان خوارزمی شده ام.

 

وی با بیان اینکه جلسات مختلفی با حضور معاون سیاسی استاندار و مدیر کل آموزش و پرورش استان داشته اند گفت: در این جلسات  به بیان دغدغه های دانش آموزان  علی الخصوص انتظارات سیاسی آنان پرداختیم و راه کار هایی برای رفع شبهات و تحلیل مسائل سیاسی روز پیشنهاد دادیم.

 

پرستش  به بیان فضایل بسیج دانش آموزی در شکل گیری روحیه جمعی و خودباوری در بین دانش آموزان پرداخت و گفت: بسیج دانش آموزی در مسایل سیاسی ، مذهبی و اعتقادی یک ارگان و تیم خوبی است که با ایجاد فضایی صمیمی و دوستانه  می تواند پاسخگوی نیاز بچه ها در مدارس باشد.

 

 

مسئول کارگروه سیاسی شورای علوی استان ادامه داد: ارتباط و تعامل سازنده در سنین نوجوانی و جوانی در بسیج ،اثرگذاری بیشتری در حرکتهای جهادی و انقلابی خواهد داشت.

 

وی با اشاره به نقش بسیج در رشد علمی دانش موزان گفت: معاونت علمی  بسیج دانش آموزی با برگزاری شوراهای علمی و نمایشگاه های علمی گام موثری در این زمینه پیشرفت دانش آموزان برداشته است.

 

پرستش  در ادامه با اشاره به روحیه ایثار و فداکاری شهید حسین فهمیده گفت: اینکه یک نوجوان بتواند دست از آمال و ارزوهای  خود بردارد و روحیه ایثار و فداکاری را در خود پرورش دهد و در راستای تحقق وعده های الهی و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی قدم بردارد بسیار کار ارزشمندی است.

 

این دانش آموز نمونه بسیجی  در پایان گفت: امیدوارم با عنایت امام زمان (عج) بتوانیم  با الگو قراردادن شهید فهمیده ها با خودسازی و پرورش روحیه ایثار در خود و پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری در جهت پیشبرد و پیشرفت آرمان های انقلاب قدم موثری برداریم .

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان