اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

11. آبان 1396 - 23:35   |   کد مطلب: 27224
رئیس پلیس‌راه استان همدان:
ترافیک گردنه اسدآباد همدان نیمه سنگین است
رئیس پلیس‌راه استان همدان از ۵۷۰ هزار تردد در ۲۴ ساعت گذشته در گردنه اسدآباد استان همدان خبر داد و گفت: ترافیک گردنه اسدآباد همدان نیمه سنگین است.
ترافیک در گردنه اسداباد

به گزارش صبح الوند، سرهنگ رضا عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همداناظهار داشت: در 24 ساعت گذشته 5700 هزار تردد در گردنه اسدآباد استان همدان انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه امسال تردد زائران از این مسیر نسبت به سال گذشته افزایش یافته است، افزود: همزمان با آغاز اعزام زائران و سفرهای ایام اربعین ترافیک گردنه اسدآباد نیمه سنگین است.

عزیزی با بیان اینکه در طی 24 ساعت این مسیر شاهد ترافیک نیمه سنگین است، عنوان کرد: در 24 ساعت گذشته 570 هزار تردد در گردنه اسدآباد انجام شده است.

رئیس پلیس‌راه استان همدان با تأکید بر اینکه این مسیر وضعیت روشنایی مناسبی ندارد، تصریح کرد: به دلیل عملیات و اقدامات ساختمانی این مسیر نصف سیستم‌های روشنایی این مسیر قطع است.

عزیزی ابراز کرد: سیستم روشنایی در منطقه گردنه اسدآباد از مدت‌ها پیش قطع شده و که این موضوع می‌تواند از عوامل بروز تصادفات در این مسیر باشد.

رئیس پلیس‌راه استان همدان ابراز کرد: در حال حاضر با توجه به عملیات راه‌سازی ،نصف روشنایی جاده قطع شده و مسافران در تاریکی رفت‌وآمد می‌کنند.

عزیزی با اشاره به اینکه عمده ترافیک‌های استان همدان در جاده قدیم همدان به ساوه است، تأکید کرد: این ترافیک‌ها در محدوده کوریجان تا همدان است و از سوی دیگر نیز جاده همدان به کرمانشاه شامل بار ترافیکی شده است.

وی در خصوص تصادف رخ داده با آغاز سفرهای اربعین در گردنه اسدآباد بیان کرد: در این مدت تنها یک مورد به دلیل لغزندگی جاده برخورد اتوبوس با خودروی پژو رخ داد که منجر به مجروح شدن دو نفر شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان