اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

13. آبان 1396 - 21:06   |   کد مطلب: 27245
فرمانده پلیس‌راه همدان- کرمانشاه اعلام کرد
گردنه اسدآباد از پرمخاطره‌ترین محورهای غرب کشور
فرمانده پلیس‌راه همدان- کرمانشاه گفت: گردنه اسدآباد یکی از پرمخاطره‌ترین محورهای غرب کشور و استان همدان است.
گردنه اسدآباد

به گزارش صبح الوند، سرهنگ فریدون جعفری در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه همدان، با اشاره به تردد بیش از پیش مسافر از گردنه اسدآباد به مناسبت اربعین حسینی اظهار کرد: با توجه به تردد بیش از ظرفیت در این محور، از ٩ تا ٢۵ آبان‌ماه طرح ویژه پلیس‌راه با استقرار ٢ تیم گشت شبانه‌روزی در گردنه اسدآباد اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه در ۶ ماهه نخست امسال ١۶ فقره تصادف در گردنه اسدآباد اتفاق افتاده که ٢١ مصدوم و مجروح به همراه داشته است، خاطرنشان کرد: طی مدت فوق ۵ فقره تصادف منجر به فوت نیز با ٧ کشته در این گردنه رخ داده است.

فرمانده پلیس‌راه همدان- کرمانشاه، ناآشنایی رانندگان با جاده، خواب‌آلودگی، تجاوز به چپ، سبقت غیرمجاز، واژگونی، خستگی و خواب‌آلودگی و عدم توجه به جلو را از بیشترین دلایل و علت تصادفات در این محور برشمرد.

وی با تأکید بر رعایت اصول ایمنی در گردنه اسدآباد توسط رانندگان گفت: با توجه به پیک بالای تردد در محور همدان- کرمانشاه توسط زائران به عتبات عالیات و کربلا و با توجه به حادثه‌خیز بودن گردنه اسدآباد از رانندگان درخواست می‌شود برای امنیت و ایمنی خود و مسافران با صبر و حوصله و سرعت مجاز سفر خوشی را برای خود و همراهان رقم بزنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان