اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

20. آبان 1396 - 22:58   |   کد مطلب: 27332
فرمانده قرارگاه راهیان‌نور سپاه استان همدان خبر داد
اعزام 10 هزار دانش‌آموز همدانی به مناطق عملیاتی جنوب کشور
فرمانده قرارگاه راهیان‌نور سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از اعزام 10 هزار دانش‌آموز به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد و گفت: تا پایان سال 10 هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

به گزارش صبح الوند، مصطفی رستمی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه همدان، با بیان اینکه سال گذشته 16 هزار دانش‌آموز به مناطق عملیاتی اعزام شدند، اظهار کرد: امسال مبنای کار همان 16 هزار نفر است که تا کنون 5800 دانش‌آموز به این مناطق اعزام شدند.

وی کل اقشار اعزام شده به راهیان‌نور سال گذشته را 36 هزار نفر دانست و تصریح کرد:  امسال تا کنون 2242 نفر از اقشار مختلف بسیج به مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب اعزام شدند.

رستمی خاطرنشان کرد: در مرحله اول راهیان‌نور دانش‌آموزی که از 10 مهر آغاز شده است، 4074 دانش‌آموز دختر پایه دهم و یازدهم به مناطق عملیاتی مرصاد، بازی‌دراز، پادگان توحید و ثارالله اعزام شدند.

وی ادامه داد: در مرحله دوم اردوهای راهیان‌نور که از 23 آبان آغاز می‌شود، 9 اتوبوس دانش‌آموز دختر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

فرمانده قرارگاه راهیان‌نور سپاه استان همدان با اشاره به اینکه دانش‌آموزان پسر تا کنون به مناطق عملیاتی غرب اعزام نشده‌اند، یادآور شد: در صورتی‌که وضعیت آب‌وهوایی مناسب باشد از 23 آبان دانش‌آموزان پسر به این مناطق اعزام می‌شوند.
وی با اشاره به اینکه از یکم تا 12 آبان، 1689 دانش‌آموز پسر به مناطق فتح‌المبین، والفجر 8، فاو، کربلای 4 و شلمچه اعزام شدند، بیان کرد: در اردوهای راهیان‌نور جنوب کشور 40 راوی و 31 روحانی حضور داشتند.

رستمی با بیان اینکه در مجموع 236 فرهنگی دانش‌آموزان را در اردوهای راهیان‌نور همراهی کردند، افزود: در اردوهای راهیان‌نور از راویان پیشکسوت و روحانیون استفاده می‌شود به طوریکه 86 راوی برادر و 72 خواهر روحانی و 15 برادر روحانی در اردوهای راهیان‌نور غرب کشور حضور داشتند.

وی یادآور شد: اعزام دانشجویان به مناطق عملیاتی جنوب کشور از بهمن آغاز می‌شود که براساس برنامه 4000 دانشجو به مناطق عملیاتی فتح‌المبین، طلائیه، شلمچه، فکه و ... اعزام خواهند شد.

انتهای پیام

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان